diyet diyet diyet

24 Nov


Bugün itibariyle diyete başlayalı 16 gün oldu. Her şey yolunda gitmekle beraber 2. haftada 400 gr. vermişim sinir oldum. Sinir oldum çünkü tek bir lokma fazladan yemedim, ne tatlı ne tuzlu. Her gün 2.5 litre su içiyorum+ haftanın 2 günü yürüyüş ve pasif jimnastik yapıyorum. Biraz az gibi geldi doktor normal dedi, ilk hafta zaten fazla vermişim. Bilmiyorum tek istediğim hemen zayıflamak, pantolonların içine rahatça girebilmek, giyim seçeneğini fazlalaştırmak. Üstüme bol şeyler giymekten sıkıldım artık:(

Dün Cevahir’de U. giyim çeklerini kullanırken ben de şöyle bir ne var ne yok diye baktım. Baktıkça içim sıkıldı, o bana olmaz, bu çok dar, şu pantolonun bedeni var mıdır? aman boşver geçiş dönemindeyim falan derken yine hiçbir şey almadım, almayacağım da. Almamakla beraber Network’te ki şimdi markasını unuttuğum kendiliğinden hafif parlak siyah skinny jeanse bittim, eridim, kendileri beni olduğumdan en az 1 beden ince göstermekle beraber zayıflayacağımı umut ederek o kadar parayı bayılamadım. Önümde 2 ay ve verilmesi gereken 9 kg. var, sonra hiçbir şey beni o pantolona sahip olmaktan alıkoyamayacak, hem de muhtemelen indirimli fiyatıyla:)))

nfy jeans

2 Responses to “diyet diyet diyet”

  1. be November 30, 2008 at 2:03 pm #

    umarim istedigin kilolarini hemen verirsin bnde yilbasina kadar 5 kilo vericem ve bu sefer bunu basarmak zorundayim cunku her zman baslayan ve sonuca ermeden biten diyetlerden gina geldi=))yarin basliyorum insallh ikimizde basaririzz=)

  2. MISSRED'S DIARY November 30, 2008 at 8:17 pm #

    ben isteyince mutlaka başaracağına eminim, yeter ki kararlı ol.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

