1+1/2

30 Nov

Dün diyette 3.hafta doldu hala tatlı hayalleri kurmuyorum ve bunu ekmek yemeye borçlu olduğuma inanamıyorum.Diyeti hiç bozdum mu? Hayır. 3.hafta sonunda 1.5 kilo ve toplamda 4.4 kg vererek istikrarlı bir şekilde diyetime devam ediyorum. Diyeti eksiksiz uyguladıkça ve kaçamak yapmadıkça yemiş kadar mutlu oluyorum artık yürüyüş yapmayınca kendimi suçlu hissediyor ve yapınca acayip iyi oluyorum.
Bir diğer taraftan şunu anladım ki diyet yapan kişinin sosyal aktivitelere de bir süre ara vermesi gerekiyor. Çünkü dışarıda geçirdiğimiz zaman dilimi arttıkça diyeti uygulamak da o kadar zorlaşıyor. Bir de ” gözden uzak olan gönülden de uzak olurmuş” misali diyeti bozacak yiyecek ve içecekleri görmedikçe diyeti uygulamak daha da kolaylaşıyor. Dolayısıyla diyet yapacak kişilere yegane tavsiyem bir süre sosyal hayattan uzak kalmaları en azından iyice diyete adapte olana kadar, ki bence diyete adapte olmak diye bir şey yok. Reklamlar ve yemek kitapları(blogları) bile çeldirici olabiliyorken arkadaşınızın önünde enfes bir tiramisu olacak ve sizin canınız istemeyecek, hiç inandırıcı değil.
Buarada bugün biraz geç oldu ama bir kısım yazlıkları kaldırıp bütün kışlıklarımı çıkarttım, artık giyemeyeceklerimi ihtiyacı olanlara vermek üzere ayırırken, giyme ihtimalim olan çok sevdiğim ama aldığım kilolar dolayısıyla bir süredir görüşemediğimiz kot pantolonlara girebilme hayalleriyle onları da tekrar yukarıdaki bavullardan dolabımda görülebilir bir yerlere koydum.
Yeniden sizi giymek dileğiyle…

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

