Wish List

2 Dec

Hazır yılbaşı da yaklaşırken kendime koymuş olduğum ve kilo verene kadar bitmeyecek olan alışveriş yasağımı sanal bir şekilde bozuyorum. Yukarıdaki Missselfridge ceket gerçekten tam da ihtiyacım olan şey. Havanın gidişine göre paltoları hiç giyemiyeceğiz sanırım ve benim de böyle geçiş havaları için kendime acilen bu tarz bir ceket ya da trençkot almam lazım.
Listemin 2.sırasında yukarıdaki çanta var. Tabi ki hayallerimi Chanel süslüyor ama gerçekçi olmak gerekirse çok sevdiğim ve sürekli kullandığım renklerden oluşan bu çanta eğer benim olursa sanırım 1 taşla 3 kuş vurmuş olucam ve hem beyaz hem gri çantaya ihtiyacım varken bu çanta benim derdime derman olacak bir süre. Chinese Laundry marka bu çantayı sanki Türkiye’de bir yerlerde görmüş gibiyim, gören bilen duyan varsa lütfen bilgi versin. ( Çanta almam için kilo vermem gerekmiyor:))))

Gelelim elbiselere Topshop, Misselfridge vs. siteleri gezerken keşfettiğim bu elbiselerin kesimleri tam da benim sevdiğim gibi. İkisi de Topshop olan bu elbiselerden en üstteki model Kate Moss koleksiyonundan olup ilk baktığımda üstündeki figürleri yıldız sanmıştım ama değilmiş, olduğu gibi de kabulümdür. Alttaki ise bana göre tam bir parti kıyafeti zaten üzerinde patlayan havai fişeklerle oldukça eğlenceli bir elbise. Bir çok renkle kullanılabileceği gibi siyah uzun hırka, kısa hırka, siyah kısa deri ceket kombinleriyle hayalimdeki elbiseler kategorisine girmiş bulunuyor. Topshop’a uğramış ve bu elbiseleri görmüş biri varsa insaniyet namına lütfen bana bilgi versin :))) Bu konuda Moda Cadısı‘nın bilgi sahibi olduğunu hissediyorum nedense:))))
Ve gelelim son parçaya. Benim için ulaşılmaz olan GUCCI marka çizmeyi çok beğenmemin en önemli sebebi zımbalı her türlü çanta, ayakkabı vesaireye olan anlaşılmaz düşkünlüğüm. 1.390$ olan bu çizme hayallerimi süslemeye sanırım devam edecek…

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

