bayramda diyet

15 Dec


Diyet tüm hızıyla devam ediyor, neyse ki sıkılmadan sürdürebiliyorum. Yavaş yavaş insanlar “zayıflamışsın” demeye başladılar. Zayıfladığımı görmek ve insanlardan bunu duymak beni daha da motive ediyor. Ağzıma tek bir çikolata dahi girmedi ve artık zayıflamanın verdiği mutluluk çikolata yedikten sonraki rahatlamadan çok daha güzel benim için.

Bayram haftasına gelince; diyeti bozmamakla beraber ufak kaçamaklar yapmadım dersem yalan olur. Kaçamaktan çok yemek veya meyve yiyemediğim durumlarda gittiğim yerlerde ikram edilenlerden yemek zorunda kaldım demek daha doğru olacak. Her ne kadar ufacık porsiyonlar olsa da bayramda kimse diyet kurabiye, yağsız salata,haşlanmış sebze gibi masum yiyecekler ikram etmedi tabi:))) Bayram gelince biri diyetteki insanları da düşünse keşke. Neyse sonuç olarak aldığım içkilerinde etkisiyle bayram haftasında kilomu korumuşum ve malesef kilo kaybı yok.

Diyetisyen bunun normal olduğunu, zaten bu hafta kiloyu korumayı amaçladığımızı hatırlattı ve bayram rehavetinden çıkıp kaldığım yerden diyete devam etmem konusunda beni uyararak şöyle bir silkelenmemi sağladı.

Bütün bunları yazarken bir an “diyetle kafayı mı bozdum?” diye düşünmeye başladım. Bu kadar diyetten bahsetmek, her şeyi ona göre planlamak motivasyonumun mu yoksa delirdiğimin mi bir göstergesi acaba??????

Herkese mutlu bir hafta geçirmeleri dileğiyle:)

3 Responses to “bayramda diyet”

  1. kılavuzum karga December 16, 2008 at 1:43 pm #

    missred kaç kiloyla başladın diyete programını paylaşmak istermisin bizimle hani belki ihtiyacı olan arkadaşlar olabilir aramızda:P

  2. MISSRED'S DIARY December 16, 2008 at 3:35 pm #

    kılavuzum karga diyete 77.5 kiloyla başladım. Boyum 1.80 , şu anda ki kilom 71,5-72 arası. Amacım 65 kilo olmak. Diyetimi tabiki sizlerle paylaşırım ama bu ne kadar doğru olur fayda sağlar mı bilmiyorum. En kısa süre içinde diyetisyenin bana verdiği diyeti blogumda yayınlayacağım.

  3. kılavuzum karga December 17, 2008 at 7:09 am #

    oleyyyyyyyyyy:))))benimde kurtulmam gereken 7-8 kgm var diyetini birebir uygulamasamda benimle birlikte diyet yapan birilerinin varlığı motivasyon sağlıyor o nedenle çok ardımcı olacağına eminim:)))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

