Bugün ne giydim?

17 Dec

Bu şekilde fotoğraf çekmek gerçekten zor işmiş, yarı profesyonel bir makineyle çekim yapmama rağmen epey bir zamanımı alıyor ayarlar ve görüldüğü üzere bu konuda henüz pek başarılı olmuş değilim. Üstüne üstlük evimde aydınlık tek yer yok çekim yapabileceğim ve flaş koyduğumda aynada patlıyor dolayısıyla ben üstünde düşünüp bir çözüm bulana kadar çekimler böyle:(

gömlek …………ipekyol

hırka…………….mango

jeans…………….mango

booties…………orsilvia

ceket………….. MRM

6 Responses to “Bugün ne giydim?”

  1. kılavuzum karga December 17, 2008 at 8:18 am #

    aynadaki görüntünü çekmek yerine makinende mutlaka olduğunu düşündüğüm otomatik çekim özelliğini kullanabilirsin mesela 5 sn ye ayarla makineyi sabit bir yere koy koştur koştur önüne geç pozunu ver voila :))

  2. MISSRED'S DIARY December 17, 2008 at 8:30 am #

    evet var otomatik çekim ama onu koyupta boydan çekim yapabileceğim yükseklikte bir yer henüz keşfedemedim evde:))) dediğim gibi bir yolunu bulucam yakında.

  3. MODA CADISI December 17, 2008 at 8:38 am #

    Hhaha yaa anladınız mı şimdi beni biraz :p

  4. MISSRED'S DIARY December 17, 2008 at 8:50 am #

    ben çok iyi anladım Cadı, bir asistan mümkünse makineyi iyi kullanmayı bilen bir asistan şart:)))

  5. kılavuzum karga December 17, 2008 at 10:03 am #

    cadı bu işler için kedisini kullanıyor asistan olarak sende yok mu bi kedi:P

  6. MISSRED'S DIARY December 18, 2008 at 3:28 pm #

    bendeki kedi benim evden çıktığım saatlerde uyuyo oluyor haftasonlarına kısmetse:))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

