Broşlarım

20 Dec


Bugün takmak için broşlarımdan birini ararken broşlarla ilgili bir yazı yazmaya karar verdim. Çoğumuzun aksesuar deyince ilk aklına gelenlerden biri değil belki ama yakaya takılmış bir broş bence kesinlikle kolyeden daha farklı bir hava katıyor giydiklerimize. Bir dönem broşlar çok moda olmuştu benim içinse broşlarımın hiç bir zaman modası geçmeyecek, özellikle de kelebek olanların.
Moda bloglarında pek rastlamamakla beraber Polyvore 19 Kasım 2008 tarihli blogunda (bknz)büyük annelerimizin favori aksesuarı broşların geri döndüğünün sinyallerini veriyor, özellikle de vintage olanların.

Posted by Picasa

7 Responses to “Broşlarım”

  1. Itır Arayıcı December 21, 2008 at 10:20 pm #

    Ben de broşları çok severim.Aslında unutulan bir aksesurdır, değerini anlamak için popule olması gerekse de gereçkte basic t shirtlerde bile orjinal ve şık durabilir.Tekrar gündeme gelmesi hoş.:)

  2. Z Fashion December 21, 2008 at 10:49 pm #

    Tasli kelebekliler ve kumas olanlara bayildim. Gercekten hic bir zaman modasi gecmeyecek bir aksesuar!

  3. MISSRED'S DIARY December 22, 2008 at 8:13 am #

    taşlı kelebekliler benim de en sevdiklerim, bir de onların yeşili vardı ama ne yazık ki kayboldu. Broşları sevmenize sevindim.

  4. kılavuzum karga December 23, 2008 at 9:50 am #

    sondaki broş accesorizedan mı bende de var aynısı ama hiç kullanamadım fazla kadınsı geldi aldıktan sonra:((

  5. MISSRED'S DIARY December 23, 2008 at 10:33 am #

    hayır değil bu broş bir kaç senelik ve GAP markası için yapılan bir broş, hatta moru da var ama ben de gördüm Accessorize’da aynısından.

  6. Yeliz December 25, 2008 at 3:02 pm #

    bende toplasan on tane çıkar yada çıkmaz herhalde nedense çok takmaya alışmadığım bir aksesuar. özellikle oval fotoğraflı olanı çok beğendim iyi günlerde kullan:)

  7. MISSRED'S DIARY December 25, 2008 at 6:53 pm #

    yeliz teşekkür ederim ayrıca oval olan benim de en sevdiklerimden:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

