Kilolara elveda yeni yıla merhaba:))

20 Dec

Bugün taşınma telaşına ufak bir mola verip koştur koştur diyetisyene gittim. Ve yine mutlu haber: 1.6 kilo daha vermişim. Diyetisyen geçen hafta yediklerimin listesini kontrol edip yemediğim meyveler için beni yine uyardı. Bir de dedi ki :” 1.6 kg vermen normal değil” çok vermişim:)) diyetisyene kilo vermek için gidip çok kilo verdiği için ikaz edilen ilk insan olarak tarihe geçmiş bulunmaktayım. Ben napıyım diyetisyen hanım çok kolay kilo verebiliyosam, merak etmeyin siz ben daha da hızlı bir şekilde kilo alabilme özelliğine de sahibim:))) Diyetin bitmesine 1.5 ay kaldı, vermem gereken 5.8 kilo daha var o kilolarda gidince spora başlayacağım artık taebo, pilates, fitness allah ne verdiyse.

Buarada Zara’nın içinden geçerek diyetisyene giderken,şöyle bir baktım ne var ne yok diye, epey bir indirim yapmışlardı. Uçuk pembe bir palto beğendim ama ne yazık ki bedeni kalmamıştı, 36 beden paltoya kolumu bile sokmakta zorluk çekmekteydim, buarada ordan geçen sene epey bir kiloluyken aldığım paltoda artık büyük geliyor, kısacası trençkotum olmadığı gibi paltom da yok ama idare etmek zorundayım kilo verene kadar. Son.

Kilolarıyla takıntılı insan Missred sundu.

5 Responses to “Kilolara elveda yeni yıla merhaba:))”

  1. serap December 23, 2008 at 1:19 pm #

    ben prosefyonel pilates yapıyorum.Tavsiyem haftada 5 gün pilates ve 3 gün kario çalışman.Pilatesle hayata başka yönden bakıcaksın.Ben pilatesin verdiği hazzı tatmayan insanlar için üzülüyorum inan.Pilates’te ebru şallının dvd sini tavsiye edebilirim.Eger ders alma şansın yoksa.çok fazydasını görüceksin.Vucudu şekle sokan en hızlı spor pilates.

  2. MISSRED'S DIARY December 23, 2008 at 1:37 pm #

    bende pilates istiyorum, bir araştırma yapmam lazım spor salonu olarak, her yerde pilates yazıyor ama ne kadar profesyonel bilemiyoruz tabi. Evde yapmam için en azından bir süre ders almam gerektiğini düşünüyorum, sonra dvd vs. ile geliştirebilirim.

  3. kılavuzum karga January 5, 2009 at 8:25 am #

    ben çok sıkılıyorum spor yaparken yaa fitness salonu denedim birkaç kez ama verdiğim paralar boşa gitti 3 günden sonra bıraktım hep pilateside birkez evde denedim çok zorlayan bir spor ama işe yaradığı kesin dvdyle yapılacaksa istikrar şart benim gibi sallamamak lazım:))birde missred bir sorum olucak doktor diyetin süresince sütlü kahve konusunda bir yorum getirdi mi? günde kaç tane içebiliyosun acaba:)

  4. MISSRED'S DIARY January 5, 2009 at 10:28 am #

    Aynen ben de sıkılıyorum, spor zaten “kiloları vereyim 2 ay spora gideyim” falan mantığıyla yapılmamalı, bir yaşam biçimi olmalı.Sütlü kahveye gelince günde en az 2 tane tükettiğimden diyetisyene sordum. Süt tozu kullanmadan sütle günde 2 adet içebilirsin dedi ama şekersiz tabi ben tek şekerli içiyorum

  5. kılavuzum karga January 5, 2009 at 11:10 am #

    neyseki kahvesiz yapamam ben iş yerinde canım sıkılıyor bişey içmeyince:)) bende bugün başladım rejime motivasyon için sevgilim ve bir kız arkadaşımıda başlattım hep birlikte yaza fit giricez inşallah:))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

