bugün ne giydim?

22 Dec

botlar : veromoda

jeans : ralph lauren

iç : ipekyol machka

ceket : mango

şal : park bravo

saat : diesel

4 Responses to “bugün ne giydim?”

  1. kılavuzum karga December 23, 2008 at 9:57 am #

    şalı beğendimmmm ayrıca boyun gerçekten uzunmuş moralim bozuldu amaaa:P

  2. MISSRED'S DIARY December 23, 2008 at 10:29 am #

    boyum epey bir standart üstü ama yurtdışında olsam eminim giyim kuşam konusunda daha rahat ederdim, bu açıdan bazen zorlandığımı söyleyebilirim, ayrıca platform topuklar benim için her zaman hayal nesnesi olarak kalacak:(

  3. serap December 23, 2008 at 1:10 pm #

    bundan 2 sene önce bu botlardan alıp giydiğimde insanların yorumları çok acımasızdı 🙂 şuanda ben artık giyemiyorum çünkü benimki çok eskisidi.Zevkle giydim ve eskittim.Bir tane daha edinmeliyim 😉

  4. MISSRED'S DIARY December 23, 2008 at 1:34 pm #

    bu tarz botları herkes beğenmiyor ben çok severek giyiyorum.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

