peacocks ve cüzdan sorunsalı:)

30 Dec

Bu haftasonu yine diyetisyenle randevum vardı, diyetisyen eskisi kadar ilgilenmiyor gibi geldi ya da sorunları falan var belki de. Hafta boyunca yediklerimi yazdığım listeye bakmıyor bile,” bu şekilde devam et” diyor ve görüşmemiz sona eriyor. Haftaya pasta, kek, börek falan yazayım diyorum aynı şekilde devam et derse böylelikle ben de emin olurum listeyi kontrol etmediğinden:))) Neyse 700 gr. vermişim, yine güzel haber, çünkü ne yürüyüş yaptım ne de su içtim doğru düzgün, ayrıca kaçamak yaptım. Kaçamak yaptığım zamanlar bunu dengelemeye çalışıyorum tabi mesela meyve ve ekmekten kısıyorum, et yerine sebzeyle besleniyorum vs. Sonuçta vermem gereken 5 kg. kaldı ama eski motivasyonumdan eser olmadığı gibi, son 5 kiloyu verebileceğime dair inancım da kalmadı, neyse 1 ay daha var önümde yılbaşı ertesi ani bir toparlanma ile eski motivasyonuma geri döneceğimi umut ediyorum.

Buarada diyet bir yana canım hiç birşey yapmak istemiyor, hava soğuk, her tarafım ağrıyor, sabah kalkamıyorum vs. Haftasonu alışveriş merkezleri ağzına kadar doluydu, beğendiğim şeyleri bile sırf kuyrukta beklememek için geri koydum, belki de o kadar beğenseydim dakikalarca beklemek pahasına alırdım o ayrı. Neyse esas sinirimi bozan olay şu oldu: C.tesi günü diyetisyen çıkışı Town Center da ki Peacocks’tan bir cüzdan beğendim ama her zaman ki kararsızlığımla almadım, bir yandan Nine West te de bir cüzdan beğenmiştim onu alırım diyerek başka bir alışveriş merkezinde olan Nine West’e gittim. Baktığımda gördüm ki Nine West teki daha kaliteli olsa da Peacocks da ki daha güzel ve tam 5 kat daha ucuzdu. Tabi üşendiğim için bir daha Peacocks’a dönmedim, p.tesi alırım dedim, p.tesi gittiğimde TABİ Kİ KALMAMIŞTI. Yine de şansımı deneyip çalışan bir arkadaşa sordum, tarif ettim belki depolarında vardır diye arkadaş ” cüzdanlar bunlar, başka cüzdan yok, siz yanlış hatırlıyorsunuz ” dedi. Ben de çok emin olduğum için “kalmamış olabilir ama sonuçta öyle bir cüzdan vardı” dedim. Velhasıl öyle bir cüzdan yok diye çok büyük iddia etti ve ne yaptım ne ettiysem o cüzdanın varlığını kabul ettiremeyip bir de yanlış hatırlayan kişi olarak aptal yerine kondum. Cüzdanın uçarak gelmesini ve çocuğun kafasına düşmesini çok istedim ama nafile.

Sonuç: mağazalarda çalışan küstah arkadaşlara sinir oluyorum.

7 Responses to “peacocks ve cüzdan sorunsalı:)”

  1. KIRMIZI December 30, 2008 at 3:11 pm #

    gecende benim de basima benzer bisey geldi, ama ben sansliydim ve hakliligimi gozlerine sokabildim, ve bozdum onlari. magaza muduru de dahildi buna… darisi basina diyorum, firsat buldukca ugra bence oraya, belki tekrar gelir o cuzdandan… yanliz kendimden korktum bi an amma kin yapmisim… neyse, sevgiler…

  2. MISSRED'S DIARY December 30, 2008 at 3:24 pm #

    ben de her tarafı aradım görürüm diye ama malesef bulamadım:) valla hiç korkma kendinden ben de kin yaptım hala aklıma geldikçe sinir oluyorum.

  3. Itır Arayıcı December 30, 2008 at 8:31 pm #

    Dövelim onları:))))şaka tabi,Ben esas neye kızıyorum ,kuyurukta bekleyen onca kişinin önüne geçemeye çalışanlara!!Fark ettiğim an içimdeki canavar ortaya çıkarak kavgaya başlıyor:)Bugün böle bi şey yaşadım da mağza diyince çağrışım yaptı:))

  4. kılavuzum karga December 31, 2008 at 9:19 am #

    hangi pecocks bu maltepe carrefourda da var bitane tarif edersen orayada bakabilirim var mı diye:)) mkasat ukala çalışanlara haddini bildirmek hıh 😛

  5. MISSRED'S DIARY December 31, 2008 at 11:11 am #

    bakırköy town center da ki peacocks bu. kılavuzum karga o an gözüne sokamadıktan sonra pek de bir anlamı kalmadı malesef ama “açın depoya da bakıcam” demek bile geldi içimden o kadar sinir oldum yani :))))

  6. MISSRED'S DIARY December 31, 2008 at 11:12 am #

    Kuyruğa aradan girenler zaten ayrı bir blog konusu :)))

  7. Itır Arayıcı January 6, 2009 at 8:59 pm #

    Benim sayfama bakıp aynısını yapar mısın?

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

