4.klasörün 4.fotoğrafı

8 Jan


Bu fotoğraf şimdi neden burada, amacım ne diye merak ediyorsanız işte açıklaması;

haydi biraz oyun oynayalım…

ve beni takip eden ve çok severek takip ettiğim bloggerlardan 4 arkadaş seçtim;

http://seraplamoda.blogspot.com/

http://kilavuzumkarga.blogspot.com/

http://aysesworld.blogspot.com/

http://kirmiziyadair.blogspot.com/

Gelelim fotoğrafın hikayesine; soğuk kış şartlarından çook uzakta temmuz ayında çekilmiş bu fotoğrafta Bodrum’da ki meşhur Catamaran’ dayım. Gemi denize çoktan açılmıştı cam fanusa baktığımda yarılanmış olduğunu görüyorum çünkü, pek de güzel bir içkiydi söylemeden edemeyeceğim. Hafif kafam güzel, bronzlaşmışım ve yanımda sevdiğim arkadaşlarım var ayrıca tatildeyim işte ötesi var mı? Ça-lış-mı-yorum. :(((

8 Responses to “4.klasörün 4.fotoğrafı”

  1. Itır Arayıcı January 13, 2009 at 8:00 am #

    Dövmen de güzelmiş ve sana yakışmış:)

  2. MISSRED'S DIARY January 13, 2009 at 8:22 am #

    iltifatın için teşekkürler, ben de dövmemi çok seviyorum ama yanına bir kardeş lazım yaza bir dövme daha yaptırıcam:)

  3. KIRMIZI January 13, 2009 at 12:05 pm #

    missred, bu oyuna malesef katılamam. foto klasorunde o fotoyu buldum ama bana ait bile degildi. baska bisey koysam da samimi olmaz simdi… aklına gelmisim cok saol ama… bi de bu dovme isi ne garip yaa, ben de yaptirmistim 2sene once, simdi yine fıkfıklanmaya basladım, baska bitane daha istiyorum… nerdeyse david beckham i anlamaya basliycam…

  4. MISSRED'S DIARY January 13, 2009 at 1:22 pm #

    katılma boşver kırmızıcım:) Buarada herkes bi yaptır gerisi geliyor hastalık gibi derdi dövme için inanmazdım, saçma gelirdi. Gerçekten de öyleymiş :))

  5. kılavuzum karga January 14, 2009 at 2:51 pm #

    missred yeni gördüm ben bunu yaa:)) ama dahil ettim kendimi hemen:)))

  6. MISSRED'S DIARY January 14, 2009 at 3:28 pm #

    aslında benim sizi bundan haberdar etmem gerekiyordu ama üşengeçlik işte:)))

  7. serap January 21, 2009 at 10:34 am #

    Dövmenin gerçekten bulaşıcı olduğuna inanıyorum ama ben hala daha ilk adımı atamadım.Kaşlarıma kalıcı makyaj uygulaması yaptırdım ve o saaten sonra amannn bu işkence çekilirmi dedim :)Bu arada blogumu takip etmene sevidim 🙂 Ne yalan söyliyim.

  8. MISSRED'S DIARY January 21, 2009 at 11:37 am #

    serapcım dövme yapılırken hiç acı hissetmedim, birazda yapılan bölge ve yapanla ilgili sanırım.buarada özellikle verdiğin güzellik reçetelerini bir yere yazdım aktara gitmeyi her defasında unutmazsam uygulayacağım.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

