River Island

14 Jan

Bugün River Island’ın s/s 2009 koleksiyonuna dair bir mail aldım, şöyle bir bakayım derken kendimi sitenin içinde buldum. Ben river island’ı sitesinden her sezon takip eder, bunları bunları alıcam diye karar verir bir süre sonra Cevahir deki mağazasına giderim, sonra ne aklımdakileri bulabilir ne de ordan bir şeyler alabilirim:))) Bazen sitesinde gördüğüm şeyleri mağazada bulsam da hiç bir zaman benim beğenmiş olduklarım orada olmaz nedense. Zaten sitesiyle Türkiye’de ki mağazası ne kadar paralel bu konuda da şüphelerim var.

Genel olarak baktığımızda aslında geçmiş sezonla arasında çok büyük fark yok bence gelecek sezonla da arasında çok büyük fark olmayacak. Neden? çünkü artık moda kavramı yavaş yavaş yerini stil kavramına bırakıyor. Her şey moda olacak,biz içinden seçerek stilimizi belirleyeceğiz. Bunun sebebi de hızlı tüketimin verdiği doygunluk ve tabi ki dünyada yaşanan ve yaşanacak olan krizler. İnsanoğlunun alışveriş,moda, yeme-içme gibi konularda ne zaman bir “dur” diyesi gelecek ve ne zaman “stop” düğmemize basılacak bilmiyorum ama bence bu konuda hepimiz payımıza düşen görevleri yerine getirmeliyiz diye düşünüyorum.

Kısa bir nutuktan sonra River Island’a geri dönelim. Bu sezon geçen sezondaki gibi ;
ekose,
leopar deseni,
uzun hırkalar,
gri,
parlak tayt,
yüksek belli etek ve pantolonlar koleksiyona hakim. Ayrıca kovboy çizmeler ve gladyatör sandaletler ile kumaş olarak saten ve şifon kısacası bildiğimiz şeyler yine gündemde anlayacağınız.

Buarada ben de beğendiğim ve ” ah olsada giysem,taksam” dediklerimi yukarıda sizlerle paylaşıyorum, bakalım bu sefer birine bile sahip olma fırsatı bulabilecek miyim?

8 Responses to “River Island”

  1. MODA CADISI January 15, 2009 at 10:46 am #

    River Island beni de hep sasırdır, Glamour da falan oyle parçalar görürüm ki bazen aa böyle bişiler mi varmış olurum, mağazaya giderim sanırsın Mahmutpaşa, gereksiz pullar,garip desenler 🙂

  2. MISSRED'S DIARY January 15, 2009 at 11:31 am #

    ben iddia ediyorum yeni sezondan bir kaç parça ve ellerinde kalmış eski malları Türkiye’ye gönderip 2 kat fiyat çekip bize kakalamaya çalışıyorlar:)

  3. Nil January 15, 2009 at 9:09 pm #

    River Island’ı ben de severim bazen çok orjinal şeyler bulabiliyorum… Dediğin gibi artık her yerde her şeyden var zaten. Bize seçip almak kalıyor. Kelebek konusuna gelince accessorize bu konuda beni en mutlu eden yer sanırım her gittiğimde yeni bir şey bulup alıyorum onun dışında zaten herkes bana kelebekli takılar alıp duruyor baya geniş bi koleksiyon oldu ve aynı şekilde kelebek dövmem olmasına rağmen bi tane daha yaptırmayı düşünüyorum ben de 🙂

  4. MISSRED'S DIARY January 15, 2009 at 9:49 pm #

    kelebek figürü bulunduğu her yere yakışıyor bence, bir tablo olarak, evde bir aksesuar olarak, takı olarak ve en güzeli de dövme olarak:))fotoğraftaki hatunun dövmelerine ne demeli?http://www.fotokritik.com/photos/orig/0/0/5/005869/5672fa272cf7c4dfdd7ae0312e62bc9a.jpg

  5. Itır Arayıcı January 16, 2009 at 8:38 am #

    Riverisland karıştırınca ‘Bak bunu giyebilirim’diyebileceğin farklı modeller bulabileceğim bir yer.Ama ucuzlukta kesinlikle..Bir de ayakkabılarında sorun var.Modeller çok gzel ama kalıpları çok rahatsız.Bu arada dün Metrocity deki mağzasına bi uğradım, süper ucuzluk var.Küçük benlilere duyurulur.

  6. MISSRED'S DIARY January 16, 2009 at 9:11 am #

    Küçük bedenlilere duyurulursa bu beni pek ilgilendirmiyor:(

  7. Itır Arayıcı January 17, 2009 at 5:24 pm #

    Vala resimlerinde küçük bedenli duruyon:)ve de gayet hoş çıkıyor..

  8. MISSRED'S DIARY January 17, 2009 at 7:20 pm #

    böyle iltifatlar alınca kendimden geçiyorum:))) biliyorsunuz ki kilo vermeye çalışıyorum ve böyle iltifatlar beni motive ediyor.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

