bir cumartesi klasiği

17 Jan

Bugün yine haftalık diyetisyen rutinimi gerçekleştirmiş bulunmaktayım. Ne kadar mutluluk vericidir ki bu hafta da 1 kilo daha vermişim dolayısıyla istediğim kiloya ulaşmama 2.5 kg. kaldı, spora başladıktan sonra 2-3 kiloda sporla verirsem her şey çok daha güzel olacak. Diyetisyen karın bölgesindeki yağların sporla değil diyetle eritilebileceğini söyledi halbuki ben hep tam tersini bilirdim. Şubat ayında spora başlıyorum umarım iş yoğunluğundan iptal etmek zorunda kalmam:(

Bugün yine alışveriş merkezlerine şöyle bir göz attım, Zara çılgınlığı hala devam etmekte. Öyle bir çılgınlık ki beğendiğiniz şeyi denemek için yaklaşık 10 dak. kabin kuyruğunda,aynı şeyi almak için yaklaşık 15 dak. kasa kuyruğunda beklemek gerekiyor ki o ürünü bulması, eğer bedeni yoksa o ürünün bedeninin araştırılması ve denemesi derken mesela bir pantolon için yaklaşık 30-40 dakikanız varsa buyrun haftasonu sizi Zara’ya davet ediyorum. Kot bir şort denedim ama karar veremedim, kasa kuyruğunu görünce de vazgeçtim. Şu an pişman mıyım? EVET:((( İflah olmaz bir kararsızım ben, alışveriş konusunda gerçekten çok başarısızım, bu konuda desteğe ihtiyacım var, bir şeyi almak bu kadar zor olmamalı özellikle fiyatı bu kadar uygunken ama nedense öyle bir huyum var ki alacağım şey isterse 5 TL olsun ben yine de karar verip alamam o şeyi. Huyum kurusun ikizler burcu kadınıyım işte:)))

Buarada İpekyol Twist’e uğramanızı tavsiye ederim, hem indirim hem de oldukça güzel parçalar var. Park Bravo ve Nine West’te de yüzde 50 + yüzde 30 indirim var ama ben Park Bravo’nun indirim kreasyonunu pek beğenmedim, indirim kreasyonu diyorum çünkü geçen seneden kalma ne kadar şey varsa yine hepsi çıkmış ortaya. Şunu da söylemeden geçemeyeceğim alışveriş merkezleri o kadar sıcak ki 1 kıyafet deneyeceğim diye kan ter içinde kalıyosunuz sonra dışarı çıkınca don bir de işin yoksa…

Sonuç : haftasonu azmedip, kuyrukları aşıp alışveriş yapabilen hemcinslerime helal olsun diyorum:))))

2 Responses to “bir cumartesi klasiği”

  1. Itır Arayıcı January 18, 2009 at 10:20 am #

    Kadınlar Terminatör:)Hele ki Zara’da ayrı bir boyuta giriyorlar, elinden filan kapıyorlar.:)Zara Home’u talan etmişler.Resmen talan , bi tane bir şey kalmamış.İnanılır gibi değil!!!

  2. MISSRED'S DIARY January 18, 2009 at 5:54 pm #

    haha:) alışveriş merkezlerinin, indirimlerin tadı en güzel hafta içi çıkar malesef hafta içi çalıştığım için yaptığım alışverişten hiçbizman bişi anlamıyorum.:(

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

