B.N.G.?

19 Jan




Cumartesi alamadığıma yandığım kot şortu pazar günü İstinyepark Zara’dan aldım. Azmin sonu haha:))) Dün İstinyepark da çok kalabalıktı ama yine de kapkaranlık ve sıcak Capacity’e göre aydınlıktı en azından. Kuyruklar daha beklenesi kıvamdaydı ayrıca.

üst : zara
hırka : stamina
şort : zara
kolye : el emeği göz nuru:)))
bot : orsilvia

12 Responses to “B.N.G.?”

  1. Anonymous January 19, 2009 at 9:36 am #

    mrb kombin süperözellikle hırkaya bayıldım bu arada tüm postlarınızı okudum kiloluyum diyosunuz ama bence çok zayıf görünüyosunuz gerçekten kıyafetlerinizin bedeni s en fazla m görünüyo bence de önemli olan kilo değil nasıl göründüğün çok zayıf görünüyosun bence gözem

  2. MISSRED'S DIARY January 19, 2009 at 10:56 am #

    sevgili gözem:))o postları yazdığımdan bu yana 10 kilo vermiş bulunmaktayım:)))ben hiçbizamn S beden olmadım çünkü boyum 1.80 🙂 bir kaç kilo daha verirsem güç bela 38 bedene sığarım sanırım. Ama yorum için çok çok teşekkür ederim:))

  3. MODA CADISI January 19, 2009 at 12:33 pm #

    Alexander Wang tasarımı sorta benziyor, sortu beğendim,güle güle giy 🙂

  4. MISSRED'S DIARY January 19, 2009 at 2:28 pm #

    evet benziyor cadı, teşekkürler ayrıca.

  5. VANESSA DATORRE and LEIRE URZAIZ January 19, 2009 at 7:22 pm #

    Thx for follow, my blog!!!!Nice 2 meet you!!!

  6. yagmur January 20, 2009 at 2:40 am #

    hello.herbiri ayri guzel ve de cok yakismis..

  7. MISSRED'S DIARY January 20, 2009 at 7:20 am #

    nice 2 meet you too:))

  8. MISSRED'S DIARY January 20, 2009 at 7:20 am #

    teşekkür ederim yağmur 😉

  9. Nil January 21, 2009 at 9:38 pm #

    Hırka da kot da harika, ayakkabıların da çok güzel ayrıca 🙂 ben de 1.77 boyu olan biri olarak seni anlayabiliyorum gayet naparsak yapalım çıtı pıtı görünmek imkansız bizim için ama sen bu halinde gayet fit görünüyorsun 😉

  10. MISSRED'S DIARY January 21, 2009 at 9:57 pm #

    teşekkür ederim Nilcim, senin boyunun uzun olduğu foto.lardan anlaşılıyo zaten:)) napalım işte biz de böyleyiz, en azından eskiden kıyafet bulma sorunu olurdu artık pek yok neyseki.

  11. kılavuzum karga January 23, 2009 at 12:28 pm #

    hırka bu sezondanmı çok cici birde mor olması iki kat hoşlaştırmış :)) kaç binnira bide onu öğrenebilirmiyim:))

  12. MISSRED'S DIARY January 23, 2009 at 12:52 pm #

    bu sezon değil k.k. belki 2 senesi vardır,bu aşamada fiyatı seni ne kadar ilgilendirir bilmiyorum ama 30 tl falandı sanırım. Anadolu yakasında e-5 üstündeki igs metropol den almıştım ama onu hatırlıyorum.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

