B.N.G.? 12

22 Jan



Bugün giydiğim kot pantolonun benim için önemi büyük çünkü içine kesinlikle giremediğim eski kotlarımdan biri :)))) Yaklaşık 1 senedir dolaptan çıkarıp çıkarıp baktığım ve iç geçirdiğim bu pantolonu yaz başında kıyafet temizliği yaparken artık asla giyemem diye birilerine göndermek üzereydim ama kıyamadım. İyiki de vermemişim, gerçi eskisinden daha dar ama olsun, yeni bir kotum olmuş gibi mutluyum :)))

üst……….zara
jeans……mavi jeans
hırka…… mango
bere…….annem:)
çizme….. inci

11 Responses to “B.N.G.? 12”

  1. nevruz January 22, 2009 at 11:37 am #

    gerçkten gün geçtikçe çok daha fit gözükyrsun,ektiğini biçiyorsun;bugün çok tatlı olmuşsun ayrıca beren,tişörtün çok cici durmuş bi önceki kombininde çok hoştu bu tarz bnce sana çok yakışıyor;))bloğunu açtığndan beri takip etmeye çlşyorum o zmndan bu zamana çok aşama kaydetmişe benziyorsun kotun içine girmen çok normal gözüküyr buyüzden,pantalonu vermemende isabet olmuş oda gayet hoş durmuş çünkü,bnmde dolapta çok sevdğm ve iç geçrdğm bi pantalonum var dilerim bnde en yakın sürede içerisine girerim ama bnmde önce senin gibi azm etmem lzm değil mi;)

  2. MISSRED'S DIARY January 22, 2009 at 12:30 pm #

    Nevruz : bir çok defa diyet girişimlerim oldu ama hiçbir zmn kendimi tutamadım ve 2 kilo verdim 3 kilo aldım, 3 kilo verdim 5 kilo aldım sonuçta her geçen gün kilo haneme 1 yenisi eklenirken kendimi güçsüz ve moralsiz hissetmeye başladım. Artık alışveriş yapmanın benim için kabusa dönüştüğü ve sosyal hayatımında kilolardan etkilendiğini ciddi bir şekilde fark ettiğim noktada ben de artık bir dur dedim. Çünkü yemek yemenin sonu yok ve belli bir yaşla beraber metabolizma yavaşladığından eski yemek alışkanlıklarını değiştirmek gerekiyor.Sizden gelen güzel yorumlarda beni fazlasıyla motive ediyor. Benim sana tavsiyem olmayan kıyafetlerini göz önünde bir yere koy, baktıkça kilo vermen gerektiğini hatırlarsın bir de daha var belki ama önümüz YAZ :)))

  3. MODA CADISI January 22, 2009 at 1:17 pm #

    Bere ve tshirt tatlıymış, kilo konusunda başarılarının devamını dilerim 🙂

  4. MISSRED'S DIARY January 22, 2009 at 2:15 pm #

    teşekkür ederim cadı, yaza aggy gibi olmazsam bana misred demesinler :)) gerçi olacaksam gisele gibi olayım hahah:))

  5. be January 22, 2009 at 8:17 pm #

    beren cok yakısmıs rengi cok hosuma gitt.kilo konusunda azmınden dolayı tebrik ediyorum seni.Insallah aynı azimle bende veririm =)

  6. MISSRED'S DIARY January 22, 2009 at 8:42 pm #

    Be, teşekkür ederim, umarım sen de istediğin kiloyu kısa sürede verirsin:))

  7. serap January 23, 2009 at 9:29 am #

    turuncunun rengine bayıldım :)Mor ve lile çok severim .Berende çok şirin Eee ne diyim bence çok güzel şeçimler.Anneni tebrik ediyorum.O kıymetli,güzel ellerini öpüyorum.Annelerimizim değerini çok iyi bilelim.Dünyada onların üzerinde bir varlık yok.

  8. serap January 23, 2009 at 9:30 am #

    Hım kilo kontrolu için tek tavsiyem pilates göbek ve kalça için.Çünkü yemek yemeden ömür geçmez.Yaşasın yemek yemekkkk :))

  9. MISSRED'S DIARY January 23, 2009 at 9:52 am #

    pilatese şubatta başlayacağım zaten o zamana kadar istediğim kiloya ulaşmış olacağım ve anneler hakkında çok haklısın, naparsak yapalım onların hakkını ödeyemeyiz.

  10. Nil January 26, 2009 at 10:03 am #

    En beğendiğim kıyafetlerinden biri bu oldu sanırım çok tatlı gözüküyorsun

  11. MISSRED'S DIARY January 26, 2009 at 10:32 am #

    Nilcim teşekkür ederim yorumun mutlu etti beni:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

