Akif Hakan Çelebi FASHIONISTA!nbul Photography Exhibition

23 Jan









Yine uzun zamandır hakkında bir post yazmayı düşündüğüm ama bir türlü tembellikten sıyrılamayıp ertelediğim Akif Hakan Çelebi’nin İstanbul’da ilk kişisel sergisini açacağını öğrendikten sonra artık gün bu gündür dedim.

Akif Hakan Çelebi Miami’de yaşayan bir Türk fotoğrafçımız. 2006’dan beri fotoğrafçılık yapan Çelebi özellikle moda, streetstyle ve nü çalışmalarıyla bu adam aşmış dedirtiyor bana. Etkili renklerle yarattığı o masalsı atmosfer ve sinematik görüntüler onu diğerlerinden fazlasıyla ayırıyor. 2006 yılında Max dergisi tarafından en iyi yeni jenerasyon fotoğrafçı seçilen Çelebi , İstanbul’un çeşitli semtlerinde çektiği moda fotoğraflarını Nişantaşı’nda ki İstanbul Moda Akademisi’nde 29 Ocak-20 Şubat tarihleri arasında sergileyecek.

Hepinize bu sergiyi ziyaret etmenizi tavsiye ederim.

Akif Hakan ÇELEBİ
FASHIONISTA!nbul Moda Fotoğrafları Sergisi
29 OCAK-20 ŞUBAT
YER: İstanbul Moda Akademisi, Teşvikiye Cad. No:10/1

2 Responses to “Akif Hakan Çelebi FASHIONISTA!nbul Photography Exhibition”

  1. Styleseeking Zurich January 26, 2009 at 7:02 pm #

    Istanbulda olsaydim kesinlikle giderdim! Resimleri cok canli, begeniyorum ben!!Nesli

  2. MISSRED'S DIARY January 26, 2009 at 8:24 pm #

    ben de sergiyi duyunca çok heyecanlandım, gideceğim günü iple çekiyorum, umarım açılışa gidebilirim ama şimdilik mümkün değil gibi gözüküyor:(

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

