B.N.G.? 13

23 Jan




Bugün hava kapalı, yağmur yağdı yağacak gibi ama neyseki soğuk değil. Bugün seçimimi daha çok taytla giymeyi tercih ettiğim ama bugün çorapla denediğim uzun bir kazaktan yana kullandım. Ayakkabı seçiminde kararsız kalmakla beraber çizmenin mor detayları karar vermemde etkili oldu. Çizmenin alışamadığım ve şu sıralar pek de olmayan sivri burnu beni biraz tedirgin etse de yanımda siyah babetlerim var, gün içinde sanırım onlara geçiş yapacağım:))

4 Responses to “B.N.G.? 13”

  1. kirpik January 23, 2009 at 2:22 pm #

    bugun de cok şıksın..elbise cok hos duruyor ve sanirim ben de secimimi babetlerden yana kullanirdim :))hem birsey daha sormak istiyorum..diyetle beraber yuruyus,kosu vs yaptin mi yoksa sadece diyetle mi kilo verdin?

  2. MISSRED'S DIARY January 23, 2009 at 2:36 pm #

    bende değiştirdim zaten hem çizmeler çok rahatsızdı, bu yüzdendir ki aldığımdan beri bu 2. giyişim:))) diyetle beraber ilk zamanlar her gün 30-60 dakika arası yürüyüş yaptım zaten bu yüzden ilk ay çok daha fazla kilo verdim, sonra yoğun bir çalışma temposu içine girince bıraktım yürümeyi. (bu da benim bahanem) bir de daha fazla kilo kaybı olan haftalar günde en az 2.5 litre su içtiğim haftalar olduğu için diyetisyene sordum. Diyetisyen su içersem daha fazla kilo kaybı olacağını doğruladı, yani suyunda çok büyük katkısı var.

  3. nevruz January 24, 2009 at 11:13 am #

    bordo çorabı aklıma soktunuz çok gzl durmuş,en iyisi bugün ztn aklımda olan gri ve yanına sizin katkınızla bordo çorap almaya gideceğim;))bugün zarif görünüysnuz ben her ne kdr size daha cicili şirin halleri yakştrsmda,bu da grçkten yakışmış,tüyolarıda yukarıdaki yazıdan aldım ama bn bazen su içmeyi bile unutyrm,diyet listesinede sadık olamıyrm kendimi daha disipline etmem lzm,yürüyüş içinde o da düzenli olmuyr bnde ardına sığınacak bir sürü bahane buluyrm ama sizi görünce nefsim brz daha körleniyor ;))

  4. MISSRED'S DIARY January 24, 2009 at 6:19 pm #

    ben su içmeyi unutmayayım diye her sabah kalkar kalkmaz 2 bardak su içiyorum, sonra işe giderken 1.5 litrelik su alıyorum, masama koyuyorum bütün gün her fırsatta susasam da susamasam da içiyorum, eğer o şişeyi yanıma almazsam ben de unutuyorum içmeyi.Nevruz diyetle ilgili nasıl bir ruh hali içinde olduğunu çok iyi anlıyorum, ben de böyleydim çünkü. Sonra yemenin sonu yok, bu kilolarında bir sonu yok dedim ve diyete başladım. Eğer eski postlarda diyet listemi gördüysen öyle çok da zor değildi ama ilk 1 ay kesinlikle bozmadan yaptım, zaten verdikçe insan daha çok motive oluyor.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

