B.N.G.? 14

24 Jan




Bu elbisenin oldukça güzel bir sırt dekoltesi var ama ben çekemedim:)))
Ayrıca fotoğrafı çektikten sonra kolyeyi değiştirdim, yüzük, bilezik bi sürü aksesuar taktım ama onlarla bir fotoğrafım yok.

17 Responses to “B.N.G.? 14”

  1. yagmur January 25, 2009 at 4:24 am #

    yine mi guzeliz yine mi cicek 🙂

  2. kait.lyn January 25, 2009 at 7:15 am #

    LOVE the dress

  3. yasemin January 25, 2009 at 12:25 pm #

    güzel olmuşsun, montun ve çantan da uyumlu olmuş.10 chic puan!

  4. MISSRED'S DIARY January 25, 2009 at 6:36 pm #

    yağmur; haha:)önce teşekkürler sonra cuk oturmuş bu şarkı zaten çok severim.yasemin; teşekkür edrim bana 10 puanı layık gördüğün için.kait.lyn; thanks a lot:))

  5. Nil January 26, 2009 at 9:57 am #

    Elbisene bayıldım!

  6. nevruz January 26, 2009 at 11:25 am #

    elbise şifon mu,çok seviyorum böyle kat kat şifon bide üstüne çıntık çıntık çiçekleri var elbise,etek,tunik hepside ayrı ayrı gzl duruyr,çok yakışmış elbise yakasında bile fırfırları var bahar gelmiş gibi çok sevdim;)

  7. Styleseeking Zurich January 26, 2009 at 7:03 pm #

    Ayy bende cok sevdim bu elbiseyi! Nevruz un dedigi gibi, bende bahar icin bu tarz sifon elbise almaliyim! :)Nesli

  8. MISSRED'S DIARY January 26, 2009 at 8:22 pm #

    evet elbise şifon ve beğendiğinize çok sevindim:))) ben bahara kadar bekleyemedim 🙂

  9. KIRMIZI January 28, 2009 at 11:07 am #

    elbise muhteşem… cok da yakışmış… sevgiler…

  10. Yeliz January 30, 2009 at 3:16 pm #

    elbisen ciciymiş, bende bu kış bayağı elbise edindim;)

  11. MISSRED'S DIARY January 30, 2009 at 4:17 pm #

    yeliz, benim içinde elbise açısından epey verimli bir sezondu.

  12. be January 30, 2009 at 6:48 pm #

    elbisene bayıldım superde yakısmıs = )

  13. MISSRED'S DIARY February 1, 2009 at 6:02 pm #

    kırmızı ve be : güzel yorumlarınız için teşekürler.

  14. nefes February 2, 2009 at 2:12 pm #

    yeliz ve moda cadısından sonra sizinde kombinlerinizi çok beğendim. üstelik hemen hemen aynı yerlerden alışveriş yapıyormuşuz. sevgiler…

  15. MISSRED'S DIARY February 2, 2009 at 4:20 pm #

    nefes : beğenmene sevindim:))

  16. Alışveriş Cini February 2, 2009 at 8:54 pm #

    Elbisenin sırt dekoltesini çok merak ettim :)Bir de nereden olduklarını markalarını falan yazmamışsın?

  17. MISSRED'S DIARY February 3, 2009 at 7:32 am #

    alışveriş cini elbiseyi bir butikten aldım, markasını kesmişler o yüzden ben de bilmiyorum.Sırt dekoltesine gelince bir ara öyle de bir foto. koymaya çalışırım.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

