B.N.G.? 18 (eskilerden)

5 Feb


Bu fotoğraflar yeni değil, bir kaç fotoğraf daha var böyle çekip çekip koymadığım, bu hafta onları bir elden geçireceğim, aralara yeni foto.lar da girer mi bilmiyorum ama şu an bu görmekte olduğunuz pantolon bana büyük geliyor ve asıl konu da bu:)) Diyet yazısı yazmayalı epey bir zaman oldu ancak ben yazmadıkça yazacaklarım çoğalıyor ve daha bir üşeniyorum yazmaya:(
Sonuç olarak diyete başlayalı 3 ay oldu toplamda 11,5 kg. verdim , ilk ay kilo verişi sandığımdan hızlı giderken özellikle son ay toplamda 2-2,5 kg verdim ama şunu da eklemek gerekir ki diyete aynı sadakat kalmadı tabi:p
Geçtiğimiz hafta kilo veremedim hatta ve diyetisyen metabolizma hızlandırıcı diyet verdi, onu da sizlerle paylaşacağım çok yakında. Hedeflediğim kiloya 1 kg kaldı ve bu hafta itibariyle koruma programına geçiyorum, zaten koruma programında da 2-3 kg. verirmişim, uyarsam tabi. Bu koruma programını hep duyarım, ne menem şeymiş onu da bu haftasonu anlayacağız.

İç : ralph lauren
ceket : koton
jean : mango
ayakkabı : ????

3 Responses to “B.N.G.? 18 (eskilerden)”

  1. Nil February 5, 2009 at 1:47 pm #

    Tebrik ederim canım 3 ayda 11,5 kilo harika bir duygu olsa gerek 🙂 zaten her fotoğrafta daha da güzel gözükmenden anlaşılıyor ama bence eski halin de gayet güzel ceket çok güzel duruyor üstünde.

  2. nevruz February 5, 2009 at 5:23 pm #

    ceketine bayıldım,çok gzlde durmuş,3 ayda toplam 11.5 kilo çok iyi,tebrik ediyorum,yazılarıda,fotolarıda sabırsızlıkla bekliyrm ayrıca,çok özletmeden:))

  3. MISSRED'S DIARY February 5, 2009 at 6:56 pm #

    nil : eski kıyafetlerime girebilmek gerçekten harika bir duygu. Buarada bu fotoğraf 11.5 kg fazlam olduğu zamanlardan değil 1.5 ay öncesi falan.nevruz : öncelikle teşekkürler, sonra beni takip ettiğin için bi daha teşekkürler:)) ben de istiyorum daha çok post koymak ama bu aralar işler çok yoğun, eski fotoları bile koyamıyorum o derece yani:( işlerin biraz daha hafiflemesi ve bol bol yeni postlar eklemek dileğiyle.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

