B.N.G? 19

8 Feb




Haftasonu ışık hızıyla geçiyor yine!!! Şu an o kadar yorgunum ki haftasonuna dinlenmek için mi yoksa daha çok yorulmak için mi giriyorum bunun adını koysam iyi olacak galiba. Dün öğlene kadar çalıştım, işten çıkar çıkmaz metabolizma hızlandırıcı diyetin sonuçlarını görmek için diyetisyene koştum ve sonuç : 2 kg vermişim:))) Dün itibariyle ulaşmak istediğim kiloya ulaşmış bulunmakla beraber bütün eski kıyafetlerinde içine girebiliyorum. Diyet bitti, 3 haftalık bir koruma programının ardından diyetisyenle de ilişiğim kesilecek ve umarım bir daha hiç gereksinim duymam kendisine, tabi bu tamamıyla bana bağlı.
Dün yazın evlenen bir arkadaşın evine gittik, giderken yukarıdaki elbiseyi giydim, sanırım daha sık giyeceğim kendisini çünkü acaip rahat bir elbise. Markası yine belli olmayan bu elbiseyi yine markasız olan yeni aldığım siyah üstü fiyonklu babetlerimle tamamladım. Pek bir hanım hanımcık oldum:))

11 Responses to “B.N.G? 19”

  1. Nil February 8, 2009 at 9:11 pm #

    Çoook şeker gözüküyorsun canım bence de bu elbiseyi daha sık giymelisin🙂 Ayrıca tebrik ederim kutluyorum seni çabalarının karşılığını almak ne güzel bir şey

  2. Z Fashion February 9, 2009 at 12:47 am #

    Elbise cok tatliymis begendim. Markasi olmayan bu elbiseleri nerden buluyosun?🙂

  3. MISSRED'S DIARY February 9, 2009 at 7:24 am #

    Nil : buarada senin fast foodla ilgili postunu bekliyorum, gözümden kaçtı sanma:)))Z Fashion : ben Bakırköy’de oturuyorum, Bakırköy’ün alışveriş konusunda ne kadar zengin seçenekler sunan bir yer olduğunu duymuşsunuzdur herhalde. Genelde alışveriş merkezlerinden alışveriş yapmama rağmen bir süredir haftasonları gezme-araştırma vaktim olduğu için ara sokaklara daldım ve aslında daha ucuz daha güzel kıyafetlerin olduğunu farkettim.2. alışveriş noktam ise iş yerimin olduğu Merter. Merter’de tekstil firmalarının ihracat fazlalarını sattıkları dükkanlarda da güzel şeyler olabiliyor.3.sü ise Merter’de tamamen alakasız sokak arasında bir dükkanda bir hanım indirim dönemlerinde ya da outlerden ucuza topladığı ürünleri satıyor. Park Bravo, İpekyol, Miss Sixty ve hatta Burberry’nin trençkotu bile vardı. Bu elbiseyi de oradan aldım, etiketi kesikti belki de markalıdır onu bile bilmiyorum.

  4. nevruz February 9, 2009 at 9:30 am #

    ay çok şeker çıtır olmuşsun:))kilo vermen konusunda azmin için bir kez daha tebrik ediyorum,tabiri caizse taş gibi görünüyrsun hep böyle kalman dileğiyle

  5. MISSRED'S DIARY February 9, 2009 at 10:42 am #

    Nevruz : yorumun beni benden aldı, bilgisayara bakıp sırıtıyorum :)))))

  6. Hande February 9, 2009 at 1:12 pm #

    umarım şu koruma programı ile ilgili ayrıntıları da bizimle paylaşırsın… başladığın işi layıkı ile bitirmenin coşkusunu bol bol yaşamalısın.. senin programını uyguluyorum valla aynen..🙂 4 kilo verdim bile..

  7. MISSRED'S DIARY February 9, 2009 at 1:21 pm #

    koruma programı biraz uzun olacak ama hazırlayacağım, koruma programında diyetisyen eski diyet programıma eklemeler yaptı ve diyeti bozacak ne yersek o gün neleri kısmamız gerekir onla ilgili bilgilerden oluşan bir liste verdi hepsini paylaşacağım.

  8. kirpik February 9, 2009 at 8:18 pm #

    elbise cok guzel yakismis..rengini cok svedim.. azmin konusndaysa yukardaki herkese katiliyorum:)

  9. MISSRED'S DIARY February 10, 2009 at 12:09 pm #

    kirpik : iltifatın için sağol:))

  10. Anonymous November 22, 2009 at 2:43 pm #

    bugün ne giydim 72 den öncesi çıkmıyor missred

  11. MISSRED'S DIARY November 23, 2009 at 7:19 am #

    evet malesef gözükmüyor, bir hata sonucu silindiler, arada bir kaç tane gözüken var ama:(((((((

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

