metabolizma hızlandırıcı diyet

9 Feb


Metabolizma hızlandırıcı diyeti, diyetisyen ben 1 hafta boyunca kilo veremeyince uygulattı. Sürekli diyet olarak uygulanmaz sanırım ama 2 hafta uygulanabilir, çünkü diyetisyene beraber gittiğim arkadaşıma bu haftada aynı diyeti verdi. Bense bu diyeti uygulayarak 1 haftada 2 kg verdim. Herkes uygulayabilir çünkü arkadaşımla diyetlerimiz birbirinden farklı olmasına rağmen, metabolizma hızlandırıcı diyetimiz aynı.

İLK 3 GÜN

AÇ KARNINA……………… 2 BARDAK SU (1/2 limonun suyu)

SABAH………………………… 4-5 ADET ZEYTİN veya 1 TATLI KAŞIĞI BAL/REÇEL/PEKMEZ
DOMATES, SALATALIK, BİBER
1 UNO-LIGHT TAM KEPEKLİ EKMEK

1.ARA………………………….. 1 PORSİYON MEYVE veya 2 GRİSSİNİ/TATLI BİSKÜVİ
veya 4 DİYET BİSKÜVİ

ÖĞLE………………………….. 1 KÜÇÜK KASE ÇORBA veya 2 YEMEK KAŞIĞI PİLAV/MAKARNA
/MISIR
1 PORSİYON SEBZE YEMEĞİ
BOL SALATA (YAĞSIZ, BOL LİMONLU)
1 UNO LIGHT TAM KEPEKLİ EKMEK

2.ARA…………………………. 1.ARA İLE AYNI

AKŞAM………………………. ÖĞLE İLE AYNI

3.ARA………………………… 1. ARA İLE AYNI

SON 3 GÜN
AÇ KARNINA……………. 2 BARDAK SU (1/2 limonun suyu)

SABAH……………………… 1 KARPER KADAR BEYAZ PEYNİR(YAĞSIZ)veya 1 HAŞ.YUMURTA
DOMATES,SALATALIK,BİBER
1 UNO LIGHT TAM KEPEKLİ EKMEK

1.ARA……………………….. 1 ÇAY BARDAĞI SÜT veya YOĞURT (YAĞSIZ)

ÖĞLE……………………….. 2 KÖFTE KADAR ET (60 GR.KIRMIZI ET veya 100 GR.BEYAZ ET)

2.ARA………………………. 1.ARA İLE AYNI

AKŞAM……………………. ÖĞLE İLE AYNI

3.ARA………………………. 1.ARA İLE AYNI

ÖZETLE; İlk 3 gün sadece sebze var, et ve süt ürünleri yok, yağ yok.
Son 3 gün et ve süt ürünleri var, ekmek sadece kahvaltıda var ve yine yağ yok.

10 Responses to “metabolizma hızlandırıcı diyet”

  1. Hande February 9, 2009 at 1:01 pm #

    süpersin.. sayende resmen zayıflıyorum 🙂

  2. MISSRED'S DIARY February 9, 2009 at 1:04 pm #

    böyle bir faydam oluyorsa gerçekten ne mutlu bana:)))

  3. kirpik February 9, 2009 at 8:15 pm #

    ben de sayende zayiflamak isteyenlerdenim.. motive oluyorum sanirim ki gunde kac defa girp cikiyorum bloguna..:) giydiklerinse zaten soze gerek yok herbiri birbirinden guzel ve cok yakisiyorlar.

  4. nevruz February 10, 2009 at 11:50 am #

    bnde kesinlikle kilolu bi insan değilim ama brz daha zayıf olsam kendimi daha mutlu ve özgünde hissedeceğm bloğuna girince motive oluyrm,paylaşım için çok teşekkürler,kirpiğede kesinlikle katılıyrm giydikleriniz çok yakışıyor

  5. nefes May 6, 2009 at 9:27 am #

    bu diete uygulayacağım. dietle ilgili tüm postlarınızı okudum. çok faydalı bilgiler edindim. elinize ve emeğinize sağlık. sizi sonuçtan haberdar edeyeceğim. hatta diğer postlarınızada yorum yazmayı ihmal etmiyeceğim :)))

  6. MISSRED'S DIARY May 6, 2009 at 9:33 am #

    nefes; ama harfi harfine uygula ve su içmeyi ihmal etme, bir de 2 haftadan fazla uygulama. Sonucu bekliyorum, takip ettiğin için teşekkürler:)

  7. nefes May 6, 2009 at 9:58 am #

    tamam tavsiyene mutlaka uyacağım. rica ederim. 🙂

  8. Anonymous June 6, 2009 at 5:34 am #

    merhaba metabolizma hızlandırıcı diyette şekersiz çay serbest mi?nefes, diyet nasıl gitti? ben de başlamayı düşünüyorum 🙂

  9. MISSRED'S DIARY June 6, 2009 at 7:27 am #

    nefes; muhtemelen bu yorumunuzu görmeyecektir çünkü epey eski bir post.Valla ben günde bir tane şekerli neskafe bile içmiştim. Şekersiz çay zaten sıfır kalori pek bir zararının olduğunu düşünmüyorum.

  10. nefes June 6, 2009 at 7:48 am #

    şekersiz çayın 0 riski var. ama ben yinede 1 küp şeker atıyorum. diyete halen devam ediyorum bu arada 2 haftadır sporda yapıyorum.ayrıca 1 ayda yaklaşık 1,5 kilo verdim.fazlasını beklemiyordum.yavaş çalışan bi metobalizmayı hızlandırmak çok kolay değil. alıştıkça hep daha fazlasını istiyor. yani dietide sporuda yaşam şekli haline getirmek lazım. azimle ilerliyorum. spor hocam 2 ay sonunda toplam 8 kiloya ulaşırsın dedi. yani kala6,5 kiloyuda bu ay vereceğim. tavsiyem diet ve spor yaparken hergün tartılmayın.kilo kaybınız oluyor ama vücutta sıkılaşma başlıyor. ben başladığımda 71,5 dum şimdi 70 kg. ama 68 indiğim anda hızlanacakmış. bu diettende çok memnunum hiç aç kalmıyorum.Missred e teşekkür ederim. onun postları sayesinde zayıflamayı aklıma koydum. ve kendisinin eski haliyle yeni haline baktıkça daha bi hırslandım. çok uzattım galiba :)))ZAYIFLAMAK ÖNCE BEYİNDE BİTİYOR.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

