it’s cool!

11 Feb

Deri ceket : Balenciaga
Bot : YSL

DNA models Newyork ‘tan Betty Franke’a ait bu fotoğrafı neden mi buraya koydum? Çünkü üstündeki ceketten ve çizmelerinden ben de istiyorum:))) hatta aynen böyle sokağa çıkmak istiyorum. Üstündeki deri ceket şu aralar her moda blogger’ının 10’da 8’inde mevcut, bizim zamanımızda rocker ‘ların üstüne adeta yapışmış olan bu tarz ceketleri ben de dönemin sıkı rock loverlarından biri olarak anneme tutturmuş, o zaman her yerde bulunamayan bu ceketlerden Galleria’da bulabilmiştik ve anneme pahalı gelmesine rağmen yine de çok istiyorum diye bana almıştı. Üstümde paralandı diyebilirim, yıllar sonra evden taşınırken kıyafetleri kolilere yerleştirme safhasında artık modasının geçtiğini düşünerek yanıma almamış, anneme “artık ister sakla, ister birine ver” demiştim. Bu ceketleri herkeste görmeye başladığım sıralarda umutsuzca annemi aradım ki annem 2. önerimi seçmiş ve birine vermiş:( Yüzsüzce kime verdiğini bile sordum, sanki kim olduğunu bilsem geri isteyecekmişim gibi. Sonuç olarak şimdi böyle bir ceketim yok, ama belki derisinden değil deri görünümlüsünden isterdim, her moda blogunda mutlaka görsem de mağazalarda pek rastlamadım kendisine.
Sonuç : Bu da bana çok güzel bir ders oldu, artık hiçbişeyimi atmam.

Fotoğraf : altamira

4 Responses to “it’s cool!”

  1. Nil February 11, 2009 at 9:35 am #

    Ahh ahh annemin de böyle sürülerce giysisi varmış zamanında ona buna verdiği şimdi bin pişman. Hepsi moda oldu, ben de annemden aldım dersimi valla. Allahtan onun eski deri ceketleri duruyo da ben de şimdi onlardan faydalanıyorum. Çizmeler ise ayrı bi güzel cidden

  2. MISSRED'S DIARY February 11, 2009 at 10:00 am #

    Benimde annemden kalma süet bir paltom var başka hiçbir şeyim yok, sen bu konuda çok daha şanslısın. Buarada işin bu boyutunu da unutmamak lazım ileride bir kızım olursa ” ya anne niye eski kıyafetlerini saklamadın?” demesin.

  3. kirpik February 11, 2009 at 4:33 pm #

    ben de anneme ayni cumleleri kuruyorum..insan saklamaz mi hic😀

  4. MISSRED'S DIARY February 11, 2009 at 8:12 pm #

    onlar düşünememişler bizi, kiloları alınca nasıl olsa asla bi daha giremeyiz diye de vermiş olabilirler tabi.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

