B.N.G.?26

13 Feb


Bugün 13. cuma:(( Küçüklüğümden beri 13.cumanın uğursuzluğuna inanırım , başıma hiç kötü bişey gelmedi ama yine de 13 cumalarda hep temkinli olurum, nasıl bir paranoyaysa. Umarım bugünü de paranoyalarıma inat zararsız bir şekilde atlatırım ve 14 Şubat’a dünyada en çok sevdiğim adamla mutlu mesut girebilirim. Son cümlemden sevgililer gününü önemsediğim gibi bir çıkarımda bulunmayın lütfen çünkü kesinlikle böyle günlerin saçma olduğunu düşünüyorum, 10 sene önce de aynı düşünceler içindeydim şu an da fikrim aynı.
Yine de bir kaç arkadaşın sevgililer günü atraksiyonlarına uyarak yarın Uludağ’a gidiyoruz. Soğuk sevmeyen biri olarak pek de hevesli değilim, zaten kaymayı da bilmiyorum. Neyse en azından 1-2 gün değişiklik olacak ve ne mutlu ki bu vesileyle c.tesi çalışmayacağım:)))

Yukarıdaki elbiseyi de Merter’de değişik markalardan ürünleri büyük indirimlerde toplayıp mağazasına koyan ve aslında bunu bir hobi olarak yapan bir bayandan aldım. Burberry trençkot bile vardı ama bana kolları kısa geldi:) Bu elbisenin markasına bakmadım, kesilmiş de olabilir. Yarın yemekte giyeceğim, sizin fikrinizi almak için giydim:))

7 Responses to “B.N.G.?26”

  1. Anonymous February 13, 2009 at 11:31 am #

    bence güzel bir elbise,hem uludağ için hem de sevgili için… iyi günlerde giy cicini…sema

  2. MISSRED'S DIARY February 13, 2009 at 11:54 am #

    teşekkürler Semacım🙂

  3. nevruz February 13, 2009 at 1:59 pm #

    çok gzl bnce kolları büzgülü giysilere ayrı bi sempatim var ztn ,elbisenin yaka kısmının flar gibi olmasıda çok hoş ve her zmn olduğu gibi sahibinede çok yakışmış;))yarın için iyi eğlenceler,aman dikkat çok soğuktr bende soğuk sevmiynlerdenm uludağa mayıs ayında bile teşrif edip donan biri olarak dikkat et üşütme oralarda,14 şubat bncede çok saçma olsada,en azından sevgiliyle beraber çlşmadan bi güne vesile olcak ise ne mutlu size,keyifli bi 14 şubat olması dileğiyle

  4. MISSRED'S DIARY February 13, 2009 at 2:04 pm #

    çok teşekkürler Nevruz, buarada aslında fuları yok, 2.resimde gördüğün kemeri 1. resimde fular yaptım. Uludağ’da herhalde 1. resimdeki gibi kullanırım:))

  5. Nil February 13, 2009 at 3:15 pm #

    Ne kadar güzel bir elbise! Neresiymiş bu merterdeki mağaza merak ettim doğrusu. Renkleri kesimi harika güle güle giy. Sana harika bir 14 şubat diliyorum canım

  6. MISSRED'S DIARY February 13, 2009 at 3:49 pm #

    E-5 üzerinde Shell var, onun hemen arkasında Mete Sokak’ta. “Güzel Şeyler” diye bir dükkan. Buarada sevgilinle sana da güzel bir sevgililer günü geçirmenizi dilerim:))))

  7. Nil February 16, 2009 at 10:34 pm #

    Bloguma bak canım senin için bir şey koydum🙂

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

