10 maddede Missred

24 Feb

Kendimi 10 maddede anlatmam için yasemin tarafından mimlendim:))

1- Bir anı diğerini tutmayan, dengesiz ama buna çevremdekileri alıştırmış bir ikizler burcuyum. Ayrıca kelimenin tam anlamıyla maymun iştahlıyım. Beni çok heyecanlandıran bir şey sahip olduğumda hemen değerini yitirebilir.

2- Ne alacaksam alayım hiçbir zaman ilk seferde karar veremem ve eve döndüğümde almadığım için çoğunlukla pişmanımdır.

3- 7 sene Türkiye’nin en önemli kulüplerinden birinde voleybol oynadım.

4- Aslında ben bir sosyologum ama tekstil sektöründe çalışıyorum ve gerçek mesleğimle ilgili bir iş yapmadığım için pişmanım.

5- Bir şeyi gerçekten istersem o şeyi mutlaka bir şekilde elde ederim ama hiçbir zmn o şey ilk seferde olmaz, hep uğraşmam gerekir.

6- 27 yaşındayım ve hayatımın aşkıyla evliyim.

7- Mükemmeliyetçiyimdir ve gelişigüzel yapılan ya da yarım bırakılan işler beni hep rahatsız eder.

8- Hayatımda az ama öz insan vardır ve ben onlarla mutluyum.

9- Ne zaman kendimi kötü hissetsem deniz görebileceğim bir yere gitme ihtiyacı hisseder ya da yürüyüş yaparım.

10- Bilgi sahibi olmadan düşünce sahibi olan insanlardan ve kompleksli hatunlardan nefret ederim.

Ben görevimi tamamladım sıra sizde arkadaşlar:)))
1- Efe Can
2-Kırmızı
3- Be
4- Itır Arayıcı
5- Acemi Aşçı
6- Cafe Sardunya
7- Kılavuzum Karga
8- OzKE
9-Alışveriş Cini
10-Zui

3 Responses to “10 maddede Missred”

  1. Itır Arayıcı March 2, 2009 at 8:12 pm #

    Ayol ben daha yeni gördüm…Yoktum bi süresdir ist de , bilgisayarım da benimle değildi şimdi gördüm.hemen yapak:)

  2. be March 5, 2009 at 9:52 am #

    bir bilg. canavarı (2sinide bozdum)olarak bende yeni gordum cok fazla takip edemiyorum bu aralar en kısa zmanda yazıcam bnde = )))asıl meslegını yapmadıgını soylemıssın sanırım bnde yapmıcam gercı son senem once mezun olup ıs bulmam lazım ama bn mutlu olucagımı sanıyorum meslegımı yapmcagım ıcın = )))

  3. MISSRED'S DIARY March 5, 2009 at 11:01 am #

    aslında benimde haber vermem gerekirdi ama üşendim:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: