I am not in depression!

25 Feb


Son 1 sene içinde saçlarımla ne kadar uğraşmışım bugün eski fotoğraflara göz atarken fark ettim. Saçlarımı kızıldan sarıya çevirirken kuaför koltuğunda can çekiştiğim bir kaç saati saymazsak şimdiye kadar hiç hüsrana uğramadım saç konusunda. Sanırım beyaz tenli olduğumdan hiç bir renk ben de sırıtmıyor. Bir tek siyah denemedim, koyu renkleri çok sevmiyorum galiba.
Bir kaç haftadır yine saçlarımdan sıkıldığımı hissetmeye başladım. Bir kere kestirsem mi uzatsam mı ona karar veremiyorum, ikincisi de rengini değiştirsem mi yoksa böyle mi kalsın? Annem hep “o kadar uğraşıyorsun ki bir gün hepsi elinde kalacak” diyor:)

Siz saçınızla ilgili kararsız kaldığınızda ne yaparsınız? ya da değişikliklere açık mısınızdır?yoksa yıllardır saçlarınız hep aynı renk aynı stil mi?

18 Responses to “I am not in depression!”

  1. betsy February 25, 2009 at 8:28 am #

    en cok pembe kalpli foto.da ki sacını begendim ben =)

  2. MISSRED'S DIARY February 25, 2009 at 8:56 am #

    ben de onu seviyordum çok kısa da değildi, en azından arkadan ufacıkta olsa toplanıyordu:)

  3. KIRMIZI February 25, 2009 at 9:24 am #

    bu konuda taktirlerimi topladin missred cim… ben o kadar tutucuyum ki bu konuda… daha sacimi hic boyamadim, model desen son 10 senede bi kez belime kadar uzattim, sonra da onlari kısacık kestirmistim… saclarimi da sakliyorum bu arada… bi de bu sene katli kesimi birakip, omuz ustu kut yaptim, 3-4 seferdir aynı sekilde kestiriyorum, cok memnun kaldim… uzunken hep toplardim saclarimi, simdi duzlestirici sampuanın da katkısıyla acık bırakıyorum… ayy pesss amma yazdım, kafanı sisirdim… neyse benim gozum alıstı belki ama sende sarı cok hos bence, bi de ben de su kalpli fotodaki modeli cook begendim… sevgileeer…

  4. yasemin February 25, 2009 at 10:19 am #

    siyah beyaz büyük olan resmin altındaki 2 taneyi beğendim ben,soldaki çok doğal duruyo, sağdaki de sevilen ve rüküş durmayan sarı tonu:)

  5. Anonymous February 25, 2009 at 10:55 am #

    ben de saçlarım konusunda oldukça hassasım.yaklaşık 7 yıldır gittiğim bir kuaförüm var ve çok memnunum ve yaklaşık 2-3 ayda bir giderim kestirmek için.benim de saçalrım kısa ve bu aralar uzatmaya uğraşıyorum ama içimden bir ses git vekestir diyor:) sema

  6. nevruz February 25, 2009 at 11:05 am #

    bnde en çok kalpli olanın modelini ve rengini beğendim;bende aynaya baktıkça kendimden zamanla sıkılan bi tipim,hayatımda değişiklikleri pek sevmem ama kendimde yenilikler yapmayı seviyorum,kendimden çabucak sıkılıyrm çünkü,bu birçok hemcimsimizde görülen bi durum sanırım ama anne sözü dinlemektede yarar var:)

  7. MISSRED'S DIARY February 25, 2009 at 1:15 pm #

    yasemin : aslında sarı saç rengini sevmekle birlikte yapı itibariyle böyle kokoş sarışınlar vardır ya öyle biri kesinlikle değilim, bu yüzden uzun sarı kullanmaktan kaçınıyorum. Sarı daha çok makyaj ve bakım istiyor ve dediğin gibi soldaki hem doğal hem de kullanım olarak daha kolay.Kırmızı : herhalde saçlarımın rengini boyunu bu kadar sık değiştirmem değişken ikizler burcu olmamdan kaynaklanıyor. Şuna da emin ol boyattığın zamanda bir sürü uğraşmak zorunda kalıyosun sen en güzelini yapıyosun boyatmamakla:=)

  8. MISSRED'S DIARY February 25, 2009 at 1:25 pm #

    Sema : kısa saç böyle bir şey işte bir kere kestirdin mi insan vazgeçemiyor çünkü acaip rahat ama uzun saç özlemi de olmuyor değil. Kısa saç biraz uzayınca şekli bozuluyor ve dürtüyor seni “kestir beni” diye:)) ve uzatmaya karar verirsen de sabır gerekiyor.nevruz : aynen ben de bu aralar sıkıldım bu saçlardan ama bu sefer napıcağımı da bilmiyorum.:(

  9. moonliiin February 25, 2009 at 8:07 pm #

    selam, kalpli olan fotodak, sarı rengin tonu harika…ama ben sağ en alttaki renge bayıldım…ben aynı rengi üstüste 3 kere boyayamayan kararsızın tekiyim bana sorulmaz ama:)

  10. MISSRED'S DIARY February 26, 2009 at 9:18 am #

    Herkes o sarıyı beğeniyor ama işte her boyattığımda aynı sarıyı tutturamıyor kuaför:( buarada turuncu yanlışlıkla olmuştu bir hafta kullandım, çünkü pek bir marjinal olmuştu ve okulda olsam kullanırdım da iş ortamımda olmadı o renk:))

  11. Nil March 2, 2009 at 12:40 pm #

    Ben de çok fazla renk ve model değiştirdim pembeden siyaha siyahtan turuncuya turuncudan kahveye çok radikal değişiklikler yaptım hep ama 1 senedir daha doğal renklerde kalıp saçımı uzatıyorum. Aynı seninkiler kadardı 3 sene önce anca uzadı bu kadar. O değiştirme hissini iyi bilirim yani hep çok sevmişimdir 🙂 Genelde öyle zamanlarda kuaföre gidip -güvendiğim ve bildiğim- yap bişeyler derim 🙂

  12. MISSRED'S DIARY March 2, 2009 at 2:14 pm #

    Nil,benim de son kararım uzatıp kendi haline bırakmak oldu, zaten her türlü renkten hevesimi aldım diyebilirim.

  13. Itır Arayıcı March 2, 2009 at 8:10 pm #

    :)Annen bence haklı.Ben doğal saçları seviyom vala.Bir de makyajla ilgim alakam çok olmadığından bazı şaç renkleri yüzü gözü boyamadan olmuyor.Hele benim ki beyaz tenliler için.Bi dönem platin sarı idim, boyattığım gün o zaman çalıştığım gazete de şöle demişlerdi’Reklama sarışın bi afet başlamış’:)Yani görüyon mu sarışınlığın böle bi efekti var;Afet olmak:)))

  14. MISSRED'S DIARY March 3, 2009 at 7:47 am #

    ben de makyaj yapmam pek, sarı saç makyaj istiyor, en azından mutlaka bir allık sürmek gerekli. Son kararım saçlarımı bir süre doğal haline bırakmak, bakalım ne kadar dayanıcam???

  15. be March 5, 2009 at 10:08 am #

    yıldızlı olanı cok begendim ama gercekten en guseli dogal hali bnm saclarım cok yıpranıyor o yuzden artık kendi renginde ve yumusacık = ))

  16. MISSRED'S DIARY March 5, 2009 at 11:01 am #

    O kadar kararsızım ki renk konusunda ben de kendi haline bırakmayı düşünüyorum, yıpranma olayına gelince benimkiler zaten kısacık o yüzden bu konuda daha rahatım.

  17. Serap March 8, 2009 at 9:52 pm #

    İnan saçların ile benim kadar sık oynamadığına eminim. Yılda belki 10 kez renk ve model değiştiyorum ve bu bana mutluluk veriyor.

  18. MISSRED'S DIARY March 8, 2009 at 10:11 pm #

    serapçım sen çok daha cesaretliymişsin bu konuda. Seninde kısa mı saçların?

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

