İyi miyim? sanırım değilim!!!

26 Feb

Bağırmak geliyor içimden ya da günlerce uyumak!!!!

Biliyorum blogda ruhsal durumumu anlatan herhangi bir postum olmadı şimdiye kadar ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor. Bugünlerde sanırım pek iyi değilim, nerden mi anlıyorum?? Birincisi sürekli gözüm seyiriyor ve bu iğrenç bir şey. İkincisi dudağımda uçuk çıktı ve 1 ay içinde 2. uçuğum. Zaten ne zaman sıkıntı ve stres içinde olsam hep acısı vücudumdan çıkıyor. İlginç olan neyi kafama taktığımı bilmediğim, görünürde üzülecek, sıkılacak bir problemim yok.

İstiyorum ki kocaman uzun bir hırka ve kalın yünlü çoraplarımı giyip televizyonun karşısına geçeyim ve sürekli film izleyeyim. Bir komedi, bir duygusal, bir gerilim sonra tekrar komedi.
Bu aralar canım yemek yemek bile istemiyor, unutmadan bu c.tesi diyetisyenle son randevum.
4 ayda 13 kilo verdim ve artık ne giysem oluyor:))) Spora başlamadım, başlamaktan da vazgeçtim. Evde egzersiz yapıp havalar biraz düzelince yürüyüşe başlamayı düşünüyorum.

Şu an iş yerindeyim ve önümde Mart ayının bir kaç dergisi var. Şöyle bir baktım hepimizin bildiğinin dışında yeni hiç birşey bulamadım dergilerde. İlkbahar-yaz defilelerini çoktan ezberledik. Zımba ve püskül detaylarının ne kadar moda olduğunu, tulumların, neon renklerin, boy friend jeanlerin bu senenin olmazsa olmazlarından olduğunu bilmeyen kaldı mı?

Bugünün en güzel haberi wishlistime koyduğum zara kalem eteği bir iddia sonucu kazanmış olmam sanırım. Düşünüyorum da kilo verince basic denebilecek hiçbirşeyim kalmadı. Siyah pantolon, siyah etek gibi… Bir an önce edinmekte fayda var:)

Buarada bende takıntı haline gelen Aşk-ı Memnu var bu akşam, izleyenler varsa farkettiniz mi bilmiyorum bütün dizi boyunca hiçbir şey olmuyor ne olacaksa sonunda oluyor ve bu da beni baymaya başladı. Dizinin stil danışmanlığını moda dergilerinde son dönem dikkatimi çeken bir isim, Başak D. Fransez yapıyormuş, profesyonel destek alındığı belli oluyor zaten. Ben şu an ismini hatırlamadığım Bihter’in kardeşinin kıyafetlerine bitiyorum. Bihter çok frapan geliyor bana ayrıca topuklularla yürüyemiyor kendisi bu konuda çalışmamı yapıyor ne yapıyorsa yapsın lütfen.

İnanmayacaksınız ama saçmasapanda olsa bir şeyler yazmak beni rahatlattı. Demek ki benim derdim Bihter’in topuklularla yürüyememesiymiş, paylaşınca nasıl da rahatladım hahaha:) Neyse bu kadar yeter sanırım, bence sizinde canınız sıkılıyorsa bir şeyler yazmayı deneyin, gerçekten iyi geliyor hem vakit geçiyor:))

9 Responses to “İyi miyim? sanırım değilim!!!”

  1. zui February 26, 2009 at 3:30 pm #

    ahah abihterin topuklularıyla yürüyememesi çoook güldüm bunabende çok izliorm onukıyafetlere bayılıorm ki peykerin kıyafetlerine özelliklede ( ismini hatılayamadığın kız:])

  2. MISSRED'S DIARY February 26, 2009 at 6:25 pm #

    evet peyker isim hafızam biraz zayıf:)) elbiseleri ve paltoları harika.

  3. yagmur February 27, 2009 at 1:47 pm #

    peyker’in kiyafetleri sadece bana guzel gelmiyormus anlasilan :DD en kisa zamanda seni guzel kiyafetlerde gormek uzere

  4. nevruz February 27, 2009 at 2:48 pm #

    inanmıyorum!yalnız değilmişim bahsetin tüm sendromlar bndede mevcut neden acaba bnde tam olarak çözmüş değilim havanın kasvetinden midir nedir içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor ve bnde bi haftadan beri içim sıkıldıkça yazı yazıyorum gerçkten insanı rahatlatıyor helede bnm gibi çevresindeki insanlara dert yanmayan bi tip için bire bir,bihtere ve kardeşine gelince kardeşi rölündeki bayanın tarzını beğenmeyen yoktr heralde ayrıca evinin dizaynıda çok gzl,diziyi izlerken insan bihterin topuklularla yürümesine hmn tepki gösteriyor değil mi fark etmemek mümkün değil çünkü,kollrını savutura savutura dengesini kurmaya çlşyor ama komik oluyr,bnce bu rol ona bi beden büyük gelmiş,biz onu cici kız hallrinde görmeye alıştık ve uygun olanıda bu,kıyafeleri sırf reklam için giydiği,buram buram reklam kokmasıda ayrıca panel konusu,oh be bende içimi döktüm çok kaf şişirdim demi tamam gittim ben;))ha bu arada yaz böyle lften arada..

  5. MISSRED'S DIARY February 28, 2009 at 7:32 am #

    yağmur : bu aralar pek yaratıcı değilim galiba, ayrıca iş yerinde duran şarj aleti ile evdeki fotoğraf makinesi pillerini bir türlü buluşturamadım:)nevruz : kafa şişirmek deme lütfen, yazdıklarımı okumanız ve yorumlamanız benim için çok önemli ve değerli:))Ve çok haklısın Bihter rolünün hakkını veremiyor, zaten bana yapmacık geliyor. Artık benim kendisinde göremediğim ama yönetmenlerin gördüğü bir ışık var demek ki onu hep büyük projelerde görüyoruz çünkü.

  6. Nil March 2, 2009 at 12:43 pm #

    Bu havalar herkesin sinirini bozuyor canım. Artık kafamızı dağıtarak bu günleri geçirmeye çalışıcaz mecburen

  7. MISSRED'S DIARY March 2, 2009 at 2:07 pm #

    aynen öyle Nilcim, haftasonuna doğru hava sıcaklıkları da artmaya başlıyormuş zaten, yuppi diyorum:)

  8. Itır Arayıcı March 2, 2009 at 8:03 pm #

    :))Bihterin yürümesine ben de takılmış durumdayım..Bir de o frapan giysiler de ona hiç yakışmıyor vala.Taşıyamıyor..

  9. MISSRED'S DIARY March 3, 2009 at 7:42 am #

    bence annesi onun gibi, o annesi gibi giyinmeli. Firdevs Hanım’ın tarzı çok daha genç işi.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

