B.N.G.?28

2 Mar



Uzun zamandır “ne giydim?” postu koyamamıştım, dalgalı ruh halim hala devam etmekte. Eline gelen ilk şeyi giy ve çık modunda olduğumdan sizlere sunmaya değer bir şey yoktu, buarada ne zamandır şarj edemediğim fotoğraf makinesi pillerini de şarj edip yeni aldığım kemer şerefine gün bugündür dedim.

Kemeri Zara’dan 6.90 TL’ye aldım. Buarada hala var mı bilmiyorum Bakırköy Town Center’da bulunan Zara’da bir bölüm vardı gözlerime inanamadım. Kısa montlar 39 TL , yeni sezonda her yerde gördüğümüz blazer ceketler de 24 TL. gibi komik rakamlara satılıyordu. Benim yine acelem vardı ve bedenler çoğunlukla XS ve S ya da XL olduğundan yine benim bir işime yaramadı:(

Buarada diyet bitti, son defa diyetisyene gittim ve toplamda 13 kilo vererek diyeti tamamlamış bulunuyorum ama aslında her şey yeni başlıyor çünkü bundan sonra daha çok dikkat etmem lazım. Çünkü diyetisyen yediklerime dikkat etmezsem hemen geri alacağımı söyledi. Artık şunu kabul etmem lazım, benim kolay kilo alabilen bir bünyem var ve ne zaman ne istersem yemek gibi bir şansım yok!!!!

JEAN: MAVİ JEANS
HIRKA: MANGO
BLUZ: PEACOCKS
KEMER: ZARA
BOT : VERO MODA

4 Responses to “B.N.G.?28”

  1. Nil March 2, 2009 at 12:44 pm #

    Çok güzelsin yine kemer çok yakışmış ince belini ortaya çıkartmış.

  2. MISSRED'S DIARY March 2, 2009 at 2:06 pm #

    teşekkürler Nilcim:)

  3. Serap March 8, 2009 at 9:48 pm #

    Tebrik ediyorum, azmin ve kararlılığın için… İşin en zor kısmı bu kiloyu muhafaza etmek, bunuda başarıcağından eminim.

  4. MISSRED'S DIARY March 8, 2009 at 10:14 pm #

    kesinlikle haklısın serap, korumak vermekten daha zor ama ben dikkat ediyorum artık ve bilinçlendim tabi:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

