Makyaj trendleri ve bazı sorular???

3 Mar

Makyaj konusunda post koymamıştım şimdiye kadar. Sanırım bu makyaj trendleri konusunda bilgili olmam ama pek de ilgili olmamamdan kaynaklanıyor. Elime bu sezonun makyaj trendleriyle ilgili o kadar çok materyal geçti ki bir şeyler yazmadan edemezdim. Bu vesile ile bir kaç soruma cevap bekliyorum ayrıca sizden:)) Bu sezon 80’lerin dönüp dolaşıp yeniden gelmesiyle kıyafetlerimizde sıkça göreceğimiz neon renkler makyaj çantalarımızı da fethedecek gibi gözüküyor. Özellikle canlı maviler, fuşya, sarı, yeşilin açık tonları göze çarpan renkler. Ayrıca mor yine gündemde.

Rock chic makyajı yani simsiyah gözler bu sezonda moda. Buğulu siyah gözlere varım diyorum:))

Dikkatimi çeken bir başka trend kıpkırmızı dudaklar bembeyaz bir ten. Allıksız, fondötensiz, farsız sadece kırmızı rujumuzu sürüyoruz ve çıkıyoruz.

Ve tabi ki dore makyaj. Bu yaz da pırıl pırıl parlamaya devam ediyoruz.

Gördüğünüz üzere yine bilmediğimiz farklı olan pek bir şey yok. Yine ne var ne yok bilicez ve yine kafamıza göre takılmaya devam edicez.

Gelelim benim sorularıma;

Dediğim gibi makyaja çok meraklı bir insan değilim. Biraz da alerjik bir yapıya sahip olduğumdan mümkün olduğunca yüzüme fazla bir şey sürmemeye çalışıyorum. Daha çok Clinique ve Body Shop’un ürünlerini tercih ediyorum ama bu ürünlerinden çok memnun olduğum anlamına gelmiyor yani anlayacağınız arayış içindeyim ve sizden önerilerinizi bekliyorum. Ben aydınlatıcı olarak Body Shop, rimel ve fondöten olarak Clinique kullanıyorum özellikle rimel vasatında altında. Ruj ve parlatıcı olarak Body Shop ve Maybelline’den memnunum ayrıca Lancome’un lip glossları da başarılı ve tabi ki Blistex ile Nivea vazgeçilmez dudak koruyucularımdan. Buarada Avon makyaj ürünleri ile saç ve vücut şampuanlarından hiç memnun kalmadığımı da söylemeden edemeyeceğim.

Memnun olduğunuz ve asla değiştirmem dediğiniz rimel, göz altı kapatıcı ve nemlendirici başta olmak üzere diğer severek kullandığınız ürünler hakkında beni aydınlatırsanız sevinirim.

resimler : Elle Mart, Süper Mart.

3 Responses to “Makyaj trendleri ve bazı sorular???”

  1. nevruz March 4, 2009 at 10:14 am #

    cnm rimel olarak max factor-false lash efect,nemlendirici olarak hem yüz hemde el neutrogena,meybeline dream pundra ve fondöten, meybelinenin rujlarınıda severen kullanıyrm,saçtada schwarzkoptun ürünlerini naçizane tavsiye edebilirim

  2. betsy March 4, 2009 at 10:30 am #

    mac in ürünlerini tercih ediyorum ben genellikle..iyi bir eğitimden gectiklerini bildigim için calısanların önerilerine güvenim sonsuzkullanıpta memnun kalmadıgım bi ürün olmadı şimdiye kadarama göz kalemi ve rimelde tercihim dior..dior show mascaradan acaip memnunum!yeni cıkan arap sakız katkılı sürme etkilisi hele dahada güzel =)

  3. MISSRED'S DIARY March 4, 2009 at 11:09 am #

    betsy; MAC ürünlerinde haklısın, Mac’ten bir şeyim yok ama bir arkadaşım sürekli kendi Mac’lerini kullanarak bana makyaj yapıyor ve gün boyu sabit kalıyor. Dior show maskarayı da denicem.Nevruz; son günlerde hep bu rimeli duyuyorum, merak ettiğim ürünler arasında, diğer önerilerini de dikkate alıcam.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

