Kadın dediğin…

13 Mar


Modelsblog.info ; “Eva, kıvrımların nereye gitti?” diye soruyor ve de eski Wonderbra mankeni Eva Herzigova’nın kendisini meşhur eden muhteşem kıvrımlı hattlarını kaybettiğini ekliyor. Ben fotoğrafa baktıkça çok güzel bir vücut görüyorum, bence sağlıksız görünmüyor. Sizin güzel vücut anlayışınız nedir? Söylenildiği kadar zayıf mı sizce de Eva? Yoksa siz de kadın dediğin biraz etli butlu olur diyenlerden misiniz?

11 Responses to “Kadın dediğin…”

  1. KIRMIZI March 14, 2009 at 5:34 pm #

    valla ben etli butlu demem, zayif tercihimdir ama kivrimlar olmali kesinlikle…

  2. MODA CADISI March 14, 2009 at 10:36 pm #

    Eva’nın vucudu güzel bence hele de bir çocuk dünyaya getirdiğini düşünürsen, ben etli butlu kadın sevmem, uzun ve ince kadınlar daha çok hoşuma gider.

  3. MISSRED'S DIARY March 15, 2009 at 10:37 am #

    Benim de gözüme hitap eden bu, bacaklar falan da öyle çok çöp gibi değil, tabi bir de çocuk sahibi olduğunu varsayarsak Eva süper diyorum.

  4. nevruz March 15, 2009 at 10:50 am #

    bnde zayıflığı seviyorum sağlıklı görünmek kaidiyle,bncede uzun ve ince kadın makbul;eskinmiş o bin dirhemin ayıp örtüğü zmn,sağlıklı göründüğün sürece,afrikalılar düzeyinde kaburgaları çıkmış şekilde dolaşmadkları sürece zayıf kadın aynı zamanda çokda estetiktr

  5. MISSRED'S DIARY March 15, 2009 at 11:55 am #

    belirttiğim yazıda sanki Eva, anoreksikmiş gibi anlatılıyor, halbuki çok da hoş duruyor. Tabi eski haline göre zayıf olduğu kesin ama bir kaç kilo bence, abarttıkları kadar değil

  6. kılavuzum karga March 16, 2009 at 12:02 pm #

    göğüs kısmı kötü duruyo bence eskiden daha dolgun ve hoş bi kadındı ben biraz etli butlu severim ama biraz evaya 5 kilo ekle işte benim ideal kadınım:DD

  7. MISSRED'S DIARY March 16, 2009 at 1:15 pm #

    ya tabi Eva şimdi 10 kg. alsa bile kurtarır onun vücudu.

  8. tatlısukırosu March 16, 2009 at 10:33 pm #

    bence harika görünüyor. ben de aşırı zayıf kadın severim ama erkekler kesinlikle bu kadar zayıf kadınlardan hoşlanmıyor.

  9. MISSRED'S DIARY March 17, 2009 at 7:10 am #

    erkeklerin neden hoşlandığını anlamıyorum ben:)))))

  10. Anonymous December 14, 2009 at 1:23 pm #

    …please where can I buy a unicorn?

  11. MISSRED'S DIARY December 15, 2009 at 9:54 am #

    sorry, but I have no idea:((

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

