B.N.G? 32 ve düşünce gücüyle zayıflama

15 Mar



Dün gazetede okuduğum ilginç bir şeyi sizlerle paylaşmak istiyorum:

Yasemin Soysal adlı bir yaşam koçu kilo alıp vermenin aslında tamamen zihinsel bir olay olduğunu, zihin gücüyle zayıflayabileceğimizi söylüyor. Mesela “ayşe’nin düğününe kadar 5 kilo vermem lazım” diye beynimize komut verdiğimizde vücut bu 5 kiloyu vermeye kendini programlıyormuş sonra istediğimiz kiloyu verince de tekrar otomatikman almaya başlıyormuşuz. “Çikolata yemek istemiyorum” cümlesi beyinde çikolata isteğini canlandırıyormuş. Şişman birine bakıp “böyle olmak istemiyorum” diyerek beynimize tam tersi komut veriyormuşuz ve esas yapmamız gereken zayıf kadınlara bakıp ” böyle olmak istiyorum” demekmiş.

En sonunda köşe yazarı Yasemin Soysal’a sormuş “Tek Şişman Beyniniz” adlı kitabınızı okuyarak kilo verebilir miyiz? Cevap şu : EĞER BİLGİLERİ DOĞRU UYGULARSANIZ RAHATÇA 10 KİLO VEREBİLİRSİNİZ.

Ben bu kitabı okumayı düşünüyorum, işe yarar mı yaramaz mı bilemiyorum ama zaten verdiğim kiloları geri alıcam diye oldukça tedirgin durumdayım. Bugün de diyet yapanların yüzde 70’inin 1 sene içerisinde aynı kiloyu geri aldıklarını okudum başka bir yerde ve sinir oldum. Neyse kitap siparişini internetten vericem ve elime geçince detaylı anlatırım.

Giydiklerime gelince;

t-shirt ve etek : markasız
hırka : mango
kolye : assortie
babet : deichmann

15 Responses to “B.N.G? 32 ve düşünce gücüyle zayıflama”

  1. Itır Arayıcı March 15, 2009 at 7:34 pm #

    Ben inanırım düşünce gücüne.Gerçekten istersen başarırsın.Ama var ya esas iş aynı kiloyu korumak, verdiklerini gerei almamak.Zor olan bu:)Bu arada eteğin çok güzel.

  2. MISSRED'S DIARY March 15, 2009 at 7:44 pm #

    kilo almak kolay, vermek zor ama alıp verme sadece düşüncelerle oluyosa ona göre aklımızdan geçenlere dikkat edelim!!!! Buarada kaç senelik etek, ilk defa giydim çünkü ilk defa oldu:)))

  3. Z FASHION March 15, 2009 at 8:05 pm #

    Bende eteğe bayıldım🙂

  4. MISSRED'S DIARY March 15, 2009 at 8:25 pm #

    teşekkürler Z cim:))

  5. caprice diyari March 16, 2009 at 11:32 am #

    ayy tegine bayildim cok kibar

  6. MISSRED'S DIARY March 16, 2009 at 11:38 am #

    teşekkürler caprice diyarı:))

  7. Z FASHION March 16, 2009 at 11:58 am #

    Missredcim bişey sorucam bu Deichmann marka ayakkabıları çoğu blogta görüyorum çok ucuza ayakkabılar satıyorlar anladığım kadarıyla, peki rahat ve kalitelilermi onu merak ettim ?

  8. kılavuzum karga March 16, 2009 at 12:00 pm #

    missred üzülerek söylüyorumki yaklaşık 1-1,5 aydır bloguna ugrayamadım ama şimdi bakıyorumki resimlerde dal gibi bir hatun var tanrım sen neler başardın böyle!!!!darısı başıma:)))

  9. MISSRED'S DIARY March 16, 2009 at 1:26 pm #

    Z ; açıkçası her modeli rahat değil mesela bu giydiğim pek rahat değil, ayakkabı ayağıma neredeyse büyük ama önden tırnağıma baskı yapıyor çok uzun süre giyemiyorum. Başka bir babet almıştım ,1 sene nerdeyse ondan başka ayakkabı giymedim çok rahattı ve ayakkabı hiç deforme olmadı. Aslında giydiğinde kendini belli ediyor, ayağımı acıtıyor dediğim zaten ilk giydiğimde de acıtıyordu ama ucuz diye aldım:))Genel olarak deri değil mamulleri ve fiyat-kalite diye düşündüğünde yine de başarılı buluyorum. Şimdiye kadar ordan 5 adet ayakkabı aldım 4 ünden memnunum

  10. MISSRED'S DIARY March 16, 2009 at 1:27 pm #

    k.k. : bu mevzuya epey bir takmıştım sonunda başardım:)) şu anda da dikkat ediyorum umarım bir yerde patlamam:)

  11. tatlısukırosu March 16, 2009 at 10:34 pm #

    eyes of me bloğunun sahibi nil de bir yazısında az da olsa böyle bir şeyden bahsetmişti, umaırm olur böyle bir şey isterim ben de:)bu arada kıyafetini özellikle eteğini çok beğendim.

  12. MISSRED'S DIARY March 17, 2009 at 7:09 am #

    Zaten Nil’e sürekli bastırıyorum bu konuda bişiler yazsın diye, bakalım bekliyorum kendisinden:))

  13. Nil March 17, 2009 at 9:39 pm #

    ehueh geliyo geliyo bu aralar yoğundum biliyorsun canım yarın söz yazıcam😉

  14. yastigiminaltindakihayaller May 21, 2009 at 8:02 am #

    etek müthiş , mesele böyle duracak şekle gelmek🙂

  15. MISSRED'S DIARY May 21, 2009 at 8:07 am #

    Teşekkürler, epey bir çaba hatcadım böyle durabilsin diye valla, hala da kilo almamak için kasıyorum:)) diyet dediğin 3-5 ay değil ki ömür boyu:(

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

