Dikkat! bu postun konusu yok!

15 Mar





Pazar günleri ne yaparsınız bilmiyorum ama ben özel bir program olmadıkça evdeyimdir ya da Hisar da bir kahvaltı yapıp eve dönerim. Çünkü evde yapacak bir sürü iş vardır, pazar günleri sokaklar çok kalabalıktır, bir gün sonra iş vardır ve aslında tv karşısında tembellik yapmak trafik ya da insan kalabalığına maruz kalmaktan çok daha eğlencelidir.

Bugün sabah uyandığımda saatin kaç olduğunu bilmiyordum. Gözlerimle odada bana zamanı gösterecek bir şeyler ararken digiturk decoderinin saatinin yanlış olduğunu, duvar saatinin durmuş olduğunu fark ettim. Kolumda saat yoktu ve telefonun da şarjı bitmişti. Daha uyurdum ama bir kere taktım ya saat kaç diye hemen kalktım tabi, saat 09:00’du ve daha çok erkendi bana göre. Erken bir kahvaltı, gazeteler, çaylar derken yemek yaptım bir sürü , hatta muffin yaptım ve tadı çok güzel olsa da kağıt kalıplardan taşarak beni sinir etti. Tarif 10 kalıp içindi, hatta ben 11. kalıbı da doldurdum ama taştılar, bunun sebebi ne olabilir bilen var mı???? Neyse göze hitap etmese de mideye hitap ediyorlar en azından.

Bu bloga başlarken kafamda bir çok düşünce vardı. Yemek, lifestyle, moda, diyet vs. her konuda, yaşadığım her şeyle ilgili bir şeyler yazmak istiyordum hala da istiyorum. Geçtiğimiz sene ve hala devam etmekte olan bir süreç bu, hiçbirşeye vakit bulamaz oldum. Düşünün Dali’nin sergisi aylarca SSM’deydi ve ben vakit bulup gidemedim. Sinemada izlemek isteyipte izleyemediğim o kadar çok film, okumak isteyipte okuyamadığım o kadar kitap var ki sanırım ben geçen zamana göre biraz ağır kalıyorum. Başka bir deyişle çoğu zaman bu sabah ki kadar şanslı başlamıyorum güne. “Zaman Yönetimi”nden sınıfta bırakıyorum kendimi anlayacağınız ve ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum açıkçası hayata geç kalmamak adına.

Yukarıdaki fotoğraflarla şimdi bu yazı ne alaka diyebilirsiniz, birden içimden bunlar geldi ve ayrı bir post yapma gereği duymadım. Ne de olsa sayfa benim, istediğimi yaparım değil mi ama? Buarada defilelerin backstage’lerinden alınmış bu kareler aslında şu andaki moda akımlarının çok güzel bir özeti gibi. Şortlar, ceketler, hayvan baskılı t-shirtler, deri ceketler, krem rengi, dore, kareli gömlekler ve bol kesim hırkalar.

Bir de bahsi geçen muffini de sizlere sunmak isterim. Muffin demek tuhaf geldi şimdi ne denir ki başka? TOP KEK tabiki:)) ( nesi taşmış bunun demeyin bu taşmayan 3 taneden 1 i:))))


backstage fotoğrafları : whowhatwear

4 Responses to “Dikkat! bu postun konusu yok!”

  1. Kirpikteki Gözyaşı March 16, 2009 at 8:29 am #

    Günaydın:) Çoğu zaman ben de öyle hissediyorum. Hep birşeyler yarım kalıyor. Evli ve çalışan bir bayan olunca böyle oluyor sanırım. Ne kadar yardım da alsanız sorumluluğunuz fazla oluyor. Şu sıra eşim askerde olduğu için biraz yavaşladım…Koşarak yaşamıyorum:) İyi haftalar!

  2. MISSRED'S DIARY March 16, 2009 at 8:51 am #

    K.G. :sanırım ben herşeye yetişen, hem işini, hem evini hem de sosyal hayatını aynı anda sorunsuz yürütebilen o bayanlardan değilim. Buarada allah kavuştursun, sayılı günler çabuk geçsin:)))

  3. betsy March 16, 2009 at 2:10 pm #

    uaaaa evli değilimama ailemden ayrı yasıyorumsevgilimde yok su an ama ben hiç bişiye yetişemiyorummmm :(zaman yönetimi eksiye gecti benim !ama bide söyle bi durum var benim canım hiç bişi yapmak istemiyor..dısarı cıkıyorum acaip yoruluyorumcumartesi aksamları akadaslarla bulusuyorum keyfim yerine gelsin bir iki müzik dinliyim diyorum cıkınca eve dönmek için can atıyorum..sırada yapılmayı bekleyen bi sürü işte cabası:(oooff cok dertliymişim ben missrednapmalıyım ?eheuehehe :=)

  4. MISSRED'S DIARY March 16, 2009 at 2:42 pm #

    Betsy ;sanırım hepimiz depresyondayız:))) ya da çok tembeliz :)))ben de çoğunlukla eve zor atıyorum kendimi:((aslında uygulamasam da benim taktiğim ertelememek. Mesela bugün sinemaya gitsem mi gitmesem mi diye düşünmektense bugün sinemaya gidicem nolursa olsun demek, bi kitap mı dikkatini çekti hemen satın alıp okumaya başlamak gibi.Başlamak bitirmenin yarısıdır diye boşuna dememişler ;)Buarada betsy sen benden de kötüsün galiba, ben bi gazla c.tesi akşamı çıkıyosam en azından iyiki çıkmışım diyebiliyorum:))))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

