neyin peşindeyiz?

6 Apr

Kaç gündür blog yazmak içimden gelmiyordu. Blog yazmak bir yana dursun okunmayan mailler, not alıp bakacağım dediğim bazı konular vs. hepsi dağ gibi birikti ve birazdan hepsini silerek aynı zamanda kafamdan da silerek sıfırlamayı düşünüyorum. Bu aralar ilgimi çeken son şey sanırım MODA. Moda ile ilgili bir post yazmak istemediğim gibi moda blogları da sıkıcı geliyor nedense. Sanırım bu aralar epey bir moda bilgisi stoklamışım beynime ve beynimin modayla dolan bu kısmını boşaltmanın zamanı gelmiş. Dün Capacity AVM’de turlarken bir an durup insanlara baktım. İnsanlar deli gibi alışveriş yapıyordu, yine kasa kuyrukları almış başını gitmişti. Her yerde rengarenk ayakkabılar, bluzlar, elbiseler, takılar, çoğu birbirinin benzeri ve hepsi bilmem kimin bilmem ne defilesinden arak baskılı t-shirtler, püsküllü ayakkabılar vs. Noluyor dedim ya, sanki tek derdimiz alışveriş gibi, tek derdimiz Mango’da ki o elbiseyi almak, Nine West’te 300 TL’ye satılan sandaletlerin indirime girmesini beklemek, Chanel çantanın hayallerini kurmak!!!Çoğunlukla kafamda hep bir alma listesi varken bazen bunun ne kadar saçma olduğu dank ediyor kafama, özellikle alışveriş merkezlerinde oluyor bu bana. Hani aç insanın yemeğe saldırdığı gibi kıyafetlere saldırıyorlar. Onları yeremem çünkü ben de onlardan biri olabiliyorum kimi zaman. Yine de şunu biliyorum ki hiçbizaman moral depolamak için alışveriş yapıp onca parayı sayıp saçma sapan şeyler alıp sonra daha da kötü moralimi bozmadım, hiç bir zaman bir t-shirtin her renginden alıp sonra da dolabımın en ücra köşesine atmadım onları. Kadın deyince özelliklerimizin başında dillere destan alışverişlerimizin gelmesi pek de hoş bir şey değil aslında ve bu toplumca kabul gördüğünden bizim bunu deliliğe vuruşumuz, bütün kadınlar alışveriş yapmayı sever düşüncesinin arkasına sığınışımız da takdir edilesi değil elbette. Sanırım alışveriş yapmaktan çok daha tatmin edici şeyler var hayatta, bunları biraz daha araştırmak ve keşfetmek gerek.

Buarada dün sevgili kocam iş sebebiyle Paris’e gitti. Ben de dün Boleyn Kızı’nı seyrettim fırsattan istifade.(Kendisi böyle aşk, ihtiras tarzı filmlerden pek hoşlanmaz da. ) Ne cibiliyetsiz kralmış ama kadın nasıl da parmağında oynattı. Böyle kadınlara hastayım zaten, erkeklerin zaaflarını planlı bir şekilde ortaya çıkaran ve erkeklerle oynayan. Gerçi sonra kendi kazdığı kuyuya düştü orası ayrı ve herkesi de hırslarının kurbanı etti. Yine bir erkek cibiliyetsizliği örneği, üstüne bir sürü kitap okuduğum ama hala bitiremediğim Orhan Pamuk’un Masumiyet Müzesi’ne devam ediyorum bu aralar, pek yakında bitecek. O adam da tam bir ezik, ya hepimiz sevdik, aşık olduk karşılıksız ama bu kadar da olmaz ki be kardeşim, insan yıllarca böyle ayaklar altına alır mı gururunu ve hiç mi engel olamaz kendine, son 100 sayfadır adam aşkından geberiyor çok merak ediyorum sonu nasıl bitecek? Ardında da Elif Şafak’ın Aşk adlı romanına başlayacağım, böylelikle ara verdiğim Mevlana, Sufizm incelemelerime geri dönerim belki de çünkü kitabın konusu biraz da Tanrı’ya olan aşk. Neyse bu günlük benden bu kadar, herkese iyi haftalar diliyorum.

11 Responses to “neyin peşindeyiz?”

  1. Itır Arayıcı April 6, 2009 at 1:36 pm #

    Ben ne zaman canavarlaşıyom biliyon mu,rastgele ,öylesine, almak gibi bir niyetim yokken bi şeye elimi atmış bakarken, ‘aah çok güzelmiş ‘diyeverip elimden kapan hatunlara!!İşte o an bunu ben aldım diyiveriyorum.doğru bi şey değil bunu da biliyorum!Ama sanırım o açgözlülüklerine tepkim.:)

  2. MISSRED'S DIARY April 6, 2009 at 1:46 pm #

    evet ya da bazıları gözünün içine bakar bıraksa da havada kapsam diye:()))

  3. simla April 6, 2009 at 10:45 pm #

    bir alışveriş delisi ve modaya tapan birisi olarak, bunun saçmasapanlığı ve güzelliği arasında gidip geliyorum hep… onca paraları neden döküyorum ve kendimi neden tutamyorum diyorum… saçmalıyoruuum!!! ama ne yazıkki şu yy’da bir çok şey gibi bu konuda da öğretilmişleri yaşıyoruz bence… vazgeçsek, kendimize dönsek diyorummm… dönemiyorum ama dönmeliyim onu da biliyorum. Saçmaladım galiba biraz ama çok güzel bir yazı yazmışsın her şeyden önce sorgulatıcı ve doğru:(

  4. MISSRED'S DIARY April 7, 2009 at 6:17 am #

    Simla saçmalamadın çünkü birçoğumuz senin gibi düşünüyor. Bunun sebebi de ihtiyacımız olandan fazlasını almamız bence ve bir de her şeyi birarada bize sunan alışveriş merkezleri de bu konuda çeldirici bizim için. Biraz daha basit yaşamalıyız sanırım mesela neden sürekli kullanmadığım halde 4 tane tonları birbirine çok benzeyen kırmızı rujum var, neden 2 tane rimelim var? İhtiyaçları belirleyip minimuma indirmek lazım tabi dediğin gibi bu o kadar da kolay değil. Sanırım AVM’lere de gezmek için gitmemek lazım, artık bizi alışveriş yapmamız için hipnotize eden dalgalar yaydıklarını düşünmeye başladım çünkü:))))

  5. simla April 7, 2009 at 8:46 am #

    aynen, bir çok konuda irademizi kullanabilirken bu konuda tıkanıyoruz:) Çok ironik bir yaklaşım olacak ama kendimize bir de alışverişten korunmanın yolalrı diye bir blog mu açsak acaba:)sevgiler.

  6. MODA CADISI April 7, 2009 at 8:51 am #

    Sen bir sıkılmışsın, tatile çık, bir hava al :))))

  7. MISSRED'S DIARY April 7, 2009 at 12:36 pm #

    simla işte görüyorsun ne alışverişle ne alışverişsiz:))Cadı hislerime tercüman oldun valla, bir de adam Paris’e gidince bende burda bunalıma girdim sanırım.:???

  8. simla April 7, 2009 at 1:17 pm #

    aynen:) bu arada Juicy^nin yeni çantaları harika desemmmm:))aaaaaaaaaahhh ahhhh

  9. MISSRED'S DIARY April 7, 2009 at 1:25 pm #

    hahah:) huylu huyundan vazgeçmezmiş desem:))

  10. MODA CADISI April 10, 2009 at 1:56 pm #

    Evet can sıkıcı, aynı durumu ben de ekimde yaşamıştım, hala içimde acı gidememem :((

  11. MISSRED'S DIARY April 10, 2009 at 2:53 pm #

    Paris’e gidememek gerçekten acı verici artık başka bahara:(

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

