B.N.G.? 38

10 Apr




Gittiğim fotoğraf kursu, fotoğraf çekmek hakkında okuduğum her şey haram olsun bana:)) Biliyorum fotoğraflar çok kötü ama ne zamandır giydiklerimi koyamıyordum ve ortam o kadar aydınlıktı ki self timerı ayarlayarak auto modda bu kadar çekebildim. Kıyafetime gelince başka bir pantolon ya da ayakkabı giyebilirmişim ve fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla bu kombinasyon beni daha kilolu göstermiş ama şunu söyleyebilirim hala kilomu koruyorum ve düşünce gücüyle zayıflama postumda yazdıklarımı uyguluyorum, sanırım işe yarıyor;)

Hırka : Batik (kemer hırkanın)
üst : mango
pantolon : zara
babet : graceland

Posted by Picasa
6 Responses to “B.N.G.? 38”

  1. keLebek April 10, 2009 at 2:54 pm #

    Sanki şort ve uygun bir ayakkabıyla da hoş olucak gibi..hırkanın kemeri yüzünden o havaya girmiş olabilirsiniz ama pantolondan belli hala zayıflığınız kanımca :))

  2. MISSRED'S DIARY April 10, 2009 at 3:26 pm #

    Zaten bu hırkayı alırken hayalimdeki görüntü kesinlikle bu değildi ve dediğin gibi ben de şortla hayal ettim:) buarada evet haklısın bu tarz kemerlerle kilolu duruyorum neden hala inat ediyosam????

  3. Alışveriş Cini April 10, 2009 at 5:12 pm #

    Fotoğraflar o kadar da kötü değil de arka plan için daha iyi bir şeyler ayarlanabilirmiş 🙂 Hiç de şişman göründüğünü de düşünmüyorum ayrıca 🙂

  4. MISSRED'S DIARY April 11, 2009 at 6:36 am #

    alışveriş cini haklısın böyle iş yerinde falan olmuyo farkındayım ama vakitsizlik işte ve fotoğrafımı çekecek birini bulamamaktan. Ne zmn eşime çektirsem emin ol fotoğraflar daha kötü çıkıyor:))))Buarada kilolu gözükmediğime sevindim:)

  5. Elvan April 13, 2009 at 11:34 am #

    Bence harika çıkmışsın. Kilolu falanda görünmüyorsun kesinlikle.Kemer dışında çok beğendim kıyafetinide:)

  6. MISSRED'S DIARY April 13, 2009 at 11:46 am #

    Elvancım güzel yorumun için teşekkür ederim. Kemer hırkanın kendisinde var neyse ki çıkabiliyor:)))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

