Bugün ne giydim?39 ve bugün ne düşünüyorum ve rüyalar ve…:))

15 Apr


Herkese günaydın! Bugün hava yine kapalı ve 4 dereceye kadar düşeceğini öğrenince tüylerim diken diken oldu. Herkes kendine dikkat etsin, “tam hastalık havası” denen havalar işte bu havalar. Enteresan bir şekilde içim kıpır kıpır bugün, kendimi pek bir mutlu hissediyorum. Dün gece bir rüya gördüm. Bebeğim varmış ve ben onu emziriyordum, tam manasıyla yeni doğmuş bebeği kollarıma almanın heyecanını yaşadım diyebilirim. Rüyalar hakkında bilgisi olan var mı?

Rüyalarla ilgili geçen gün okuduğum bir yazıyı sizlerle paylaşmak istiyorum. 2 çeşit rüya varmış, biri bilinçaltı rüyalar diğeri kılavuz rüyalar. Bilinçaltı rüyalar, bilinçaltımızın derinliklerinde kalmış bazı olayların etkisiyle gördüğümüz, bize bir mesaj vermeyen, uyandığımızda çok net hatırlamadığımız ve hatta kafamızda sorgulayıp bir şeylere yormaya çalışmadığımız rüyalarmış. Kılavuz rüyalar ise hayatımızla ilgili bize mesaj veren ( bunu anlatan kadın hayatımızı bu rüyalara göre biçimlendirmemiz gerektiğini savunuyordu) uyandığımızda çok net hatırladığımız ve gerçekmiş gibi yaşadığımız, gün boyu bizi etkisi altına alan ve insanın içinde araştırma isteği uyandıran rüyalarmış. Aynı rüyayı tekrar tekrar görebilirmişiz.

Hayatta sır olan, şifrelenmiş ne kadar çok şey var değil mi belki de hiç birşey yok, belki hepsi birilerinin uydurması ama insan nolursa olsun kendisini mutluluğa, iç huzura götürecek şeyin peşinden koşuyor ve böylelikle türlü inanışlar, düşünce sistemleri çıkıyor ortaya. Zaten din olgusu da bu şekilde ortaya çıkmıştır, insanın kendisinden daha güçlü, daha büyük olana inanma ihtiyacından. Yukarıda rüyalarla ilgili yazdıklarım ne kadar doğrudur bilemem belki de safsatadan ibaret ya da biz kendimizi neye inandırıyorsak onu yaşıyor da olabiliriz. Benim inandığım insan içinde iyiyi de kötüyü de barındırır. Pozitif olmalıyım, pozitif olmalıyım diyerek pozitif olamayız. Evrene, insanlara ve en önemlisi beynimize bunu yutturamayız. İçimizden gelen neyse ancak onu olabiliriz, mesela ben bugün iş yerinde olmama rağmen, hava soğuk ve iç karartıcı olmasına rağmen mutluyum, kırlarda koşmak istiyorum derler ya o derece. Sebepsiz yere bu kadar mutluyken sebepsiz yere dünyanın en mutsuz insanı gibi hissedebiliyorsam işte bunun tek nedeni içimde olup bitenler.

Konu yine nerden nereye geldi halbuki bu postun amacı ne giydiğimdi, ne düşündüğüm değil:)))

Bluz: ???
Hırka: Batik
Etek: Y-london
Çorap : Penti
Ayakkabı: Hotiç

3 Responses to “Bugün ne giydim?39 ve bugün ne düşünüyorum ve rüyalar ve…:))”

  1. Kirpikteki Gözyaşı April 15, 2009 at 8:09 am #

    Hayır olsun diyelim o zaman:) Ben en çok bluzu beğenmiştim:) Güzel bir kombin:)

  2. keLebek April 15, 2009 at 8:17 am #

    Rüyada bebek görmek hatırladığım kadarıyla güzel yeni şeylerin başlangıcının habercisiydi..Ve rüyalar tamamiyle bilinçaltının sergilendiği özgür alan olarak kabul edilmekte (:Ve insanın kişisel huzuru mutluluğu tamamiyle beyninde bitiyor..Beyne hangi sinyali gönderirsek o da bize onu yaşatıyor ve destekliyorBu arada etek çok şirin..Hırka sanırım geçen günki kemerli hırka iki türlüde hoş olmuş.Bende etek giymiştim bu gün =)bu havaların kıyafeti etek sanırım :))

  3. MISSRED'S DIARY April 15, 2009 at 8:37 am #

    k.gözyaşı : hayırdır inşallah ne diyelim:)) güzel yorumun için teşekkürler.kelebek : umarım söylediğin yorum doğrudur, çünkü bende şu an tam da yeni bir oluşuma doğru gidiyor gibiyim. Ve evet hırka o hırka, zaten herşeyle giyerim diye almıştım öyle de oluyor:))))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

