çocuk mu alex mi? hagi mi kariyer mi?

16 Apr

Bonus reklamlarını görmüşsünüzdür. Geçen haftalarda Acun Ilıcalı’yla Hülya Avşar çoktan out olmuş çocuk mu kariyer mi? sorusuna yanıt ararken bu hafta da Rıdvan Dilmen’le, Hagi mi Alex mi? sorusunu gündeme getirdiler. Bu arada şahsi fikrim Hülya Avşar ‘ı seçmeleri iyi olmuş reklamda çünkü Demet Şener ay pardon Demet Kutluay oynasaydı insanları farkında olmadan “çocuk” seçeneğine sevketmiş olacaklardı:)))

Başlığı yanlış yazdığımı düşünmeyin lütfen çünkü bence Alex’le Hagi’yi karşılaştırmak mantıklı bir eylemse çocukla Alex’i, kariyerle de Hagi’yi karşılaştırmak o kadar mantıklıdır diyorum. Biliyorum futbol olayını namus davası gibi gören bir takım ismi lazım değil takım taraftarları deli gibi Alex’e oy gönderiyorlardır şimdi, ama biraz gerçekçi olun kardeşim ya!!! Adama sormazlar mı Alex ne yaptı, Hagi neler yaptı diye. O zaman ne cevap vereceksiniz? soruyorum size. Aslında sormuyorum biliyorum çünkü ne denirse densin, ne istatistik ortaya konursa konsun futbolda da siyasette de insanların birbirini ikna etmesi zor değil neredeyse imkansız. Dolayısıyla bu konuyu atlayıp esas konuya geçmek istiyorum.

Hanımlar noldu bize? Hani çocuk da yapıyorduk kariyer de?

Bir dönem gündemi epey bir meşgul eden bu konu neden sonra yerini çocuk mu kariyer mi tartışmalarına bıraktı bilmiyorum ama yaşadığımız ülkede bu tartışma bana hiç abes gelmiyor. Buarada çıkan sonucu değerlendirecek olursak zaten bir kısmımızın evlenince çalışmadığını, bir kısmımızın okul biter bitmez öğrencilikten ev kızlığı sıfatına kavuştuğunu, bir kısmımızın bu kriz ortamında işini kaybettiğini ve büyük bir kısmımızın da işinde mutlu olmadığını düşünürsek allah aşkına bize çocuk yapmaktan başka seçenek kalıyor mu? İlle de çocuk yapmak, ev kadını olmak nerdeyse annelerimizden bizlere geçmiş genetik bir kod sanki. Zaten toplumda kariyeri tercih eden kadınlara pek de sıcak bakılmıyor, diyorum ya biz doğurmak için varız, erkek soyunu devam ettirmek için haha:))

Benim ne yapacağıma gelince; üst komşulardan birinin kızının sabah ve gecenin her saatinde Hayko Cepkin gibi böğürmesini duydukça ( lütfen böğürme diyorum diye kızmayın, Hayko Cepkin’i çok severim ama halk dilinde yaptığına böğürme deniyor) acaba yapabilir miyim diyorum, gece uykusuz kalmaya, ağlayışlarına dayanmaya hazır mıyım diyorum. Sonra işte özellikle yeni doğmuş bir bebek görünce insanın dünyası değişiyor resmen, kendisinin de böyle bir mucizesi olsun istiyor. Bilmiyorum her an herşey olabilir arkadaşlar:)))))

Eh yazı burda bitsin artık, yoksa söyleyecek çok şey var daha…

2 Responses to “çocuk mu alex mi? hagi mi kariyer mi?”

  1. nevruz April 16, 2009 at 6:56 pm #

    missredciğim düşüncelerini dile getirdiğin yazıları okumak gerçekten çok keyifli oluyor,bi bakıyorum sonuna gelivermişim,evet bundan bikaç gün önce arkadaşlarla bizde aynı konuyu tartışıyorduk evli olmak,çocuk yapmak,tabi bermuda üçgenin son halkası kariyer yapmak,bayan olmak yaratılış itibariyle ztn üzerimize daha doğuştan yüklenen sorumluluklar ve seninde değindiğin gibi evet genlerimize işlenmiş bi kod üreme,biz bayanlar şu içerisinde bulunduğumuz zaman diliminde hem çoğalıp hemde para kazanmak zorundayız,hemde evlilik gibi büyük sorumluluk isteyen ve o sorumluluğun büyük yükünüde yine göğüsleyen biz bayanların işi zor ne diyeyim ama evlilik,çocuk,kariyer bu üçünün tam anlamıyla mükemmel olması imkansız sanırım sadece bir tanesinin layıkıyla yapabiliriz bizde insanız sonuçta diğer ikisinden feragat etmeyeliz yada herşey hallaç pamuğuna döner,ne diyeyim bayan olmak zor özellikle yaşadığımız ülkede daha da zor,görüldüğü gibi bnmde epeyce söylecek çok şeyim varmış:)bebek konusunda da zamanı geldiğinde her bayanın tatması gereken bi duygu annelik,seninde her şey gönlünce olsun cnm,her zorluğuna rağmen annelik güdüsüyle zor olmasa gerek

  2. MISSRED'S DIARY April 17, 2009 at 6:56 am #

    Nevruzcum okumaktan keyif almana çoook ama çook sevindim:) Çoğu zaman konular kendiliğinden gelişiyor bir de bakmışım bir sürü şey yazmışım. Kendi düşüncelerimi yazdığım postlara yorum geldiğinde daha çok seviniyorum bu bir gerçek:)Arkadaşım Danimarkalı biriyle evlenerek oraya yerleşti.Orda okuyor ve hemen çocuk yapıcam diyor,”nasıl bakcaksın , kimin kimsen yok orada” dedim, devlet hemen eğitimli bakıcı tahsis ediyormuş. Zaten çocuk doğunca çocuk parası da alıyorlar. Bizde o kadar komik ki kadın çalışıyor, çalıştığı parayı bakıcıya veriyor. Yani kadın olmak bu ülkede zor Nevruz.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

