B.N.G.?40

17 Apr





Üst: Xside
jean : Mango
ayakkabı : Nine West
hırka: Mango

13 Responses to “B.N.G.?40”

  1. Kirpikteki Gözyaşı April 17, 2009 at 8:30 am #

    Çok şık! Şık ve spor:) Ayakkabılar mor galiba değil mi? Çok güzeller:)

  2. MISSRED'S DIARY April 17, 2009 at 8:32 am #

    K.G., teşekkürler, evet mor:)) bu sezon yine gördüm kendilerini ninewest’te ve hayatımda giydiğim en rahat ayakkabı topuğu olmasına rağmen.

  3. keLebek April 17, 2009 at 8:37 am #

    b.g.y.s(:bu gün yine süperiz (:renklerin enerjisine de inanıyorum mor cici bir renk.

  4. MISSRED'S DIARY April 17, 2009 at 9:25 am #

    güzel yorumun için teşekkür ederim, moru bende çok seviyorum ve enejisine inanıyorum.

  5. Anonymous April 17, 2009 at 11:36 am #

    ya sizi görünce çok kıskanıyorum ne güzel verdiniz kiloları incecik olup şık şık geziyosunuz ben de istiyorum şimdi koruma aşamasındasınız sanıyorum çünkü hiçkilo almamış aksine zayıflamış görünüyosunuz maşallah darısı başımızaozzy

  6. MISSRED'S DIARY April 17, 2009 at 12:10 pm #

    Ozzy ağzından bal damlıyor diye senin bu yorumuna denir:)))Koruma aşaması derken dikkat ediyorum işte 1 gün fazla kaçırırsam 2 gün az yiyip dengelemeye çalışıyorum. Umarım sen de istediğin kiloları verirsin 🙂

  7. kirpik April 17, 2009 at 4:51 pm #

    cok guzel cok guzel..

  8. be April 17, 2009 at 6:56 pm #

    kesinlikle son zamanlarda yine kilo vermissin bence cok yakismiss tebrik ederim gercekten cok sik olmussun=)

  9. Alışveriş Cini April 17, 2009 at 9:00 pm #

    Evin çok güzel duruyor, yani en azından görünen kısmı öyle 🙂 Ayakkabıları sevdim 🙂

  10. MISSRED'S DIARY April 18, 2009 at 6:48 am #

    kirpik; teşekkürler.be; mekik ve kalça hareketleri yapıyorum her akşam belki biraz daha sıkılaşmış olabilirim ama kilom aynı, güzel yorumun için sana da çok teşekkürler.alışveriş cini; evim mümkün olduğunca az eşyadan oluşuyor ama ben o sadeliği seviyorum, zaten daha fazla eşyayla uğraşacak vaktim yok:)))

  11. nevruz April 18, 2009 at 10:15 am #

    iç açıcı çok hoş görünüyorsun gerçekten

  12. Minenin Takilari April 27, 2009 at 8:11 am #

    üstündekini çok beğendim :)xside nerde var istanbulda?

  13. MISSRED'S DIARY April 27, 2009 at 8:30 am #

    x side lc waikiki’nin alt kuruluşu, bütün lc waikikilerde var sanırım. X side tek mağaza olarak Bakırköy Capacity’de,Merter Kale Outlet Center’da var bildiğim kadarıyla ve çok cici şeyler var. Ben lc waikiki’den almıştım buarada.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

