Eski Yunandan günümüze…

17 Apr

net a porter

Arkadaşlar gladyatörler gümbür gümbür geliyor bir kez daha uyarmak istiyorum. Sonra “vay ben duymadım vay ben görmedim” demeyin sakın. Eski Yunandan günümüze kadar gelmeyi başarmış bu şaheserlerden en az bir adet topuklu bir adet düz edinmezseniz hiç “ben modayı takip ediyorum” diye gezmeyin ortalıklarda:)))

Buarada Nine West’te hem düz hem topuklu modeller var, fiyatları görünce düşüp bayılmadan kasa mertebesine ulaşabilirseniz ne mutlu size:))Ayrıca Zara’da da güzel modeller gördüm ama yine pahalılar. Nine West en azından kalite olarak tartışılmaz ama yazlık bir ayakkabıya o paraları verme taraftarı değilim pek. Unutmadan söyleyeyim Deichman’da çok güzel taklit modeller var, hem de fiyatları 30-60 arası, eğer resimde göründükleri gibiyse bakmakta fayda var.

Neyle mi giyeceğiz? AKLIMIZA GELEBİLECEK HERŞEYLE!!!!

5 Responses to “Eski Yunandan günümüze…”

  1. Itır Arayıcı April 17, 2009 at 11:32 am #

    Ayakkabılarda bu fiyatları cidden abarttılar.Kira, personel,gümrük gibi maliyet giderlerini iyice bindirdiler.Hele dümdüz,incecik taban üzerinde iki bantlı sandaletlere en aşağı 250 tl den aşağıya fiyat çekmiyorlar mı deli oluyorum!Ne kadarlık deri kullanılmış ki o parayı elde etsin!kösele de kullanmıyorlar artık her yer neolit taban!:)

  2. MISSRED'S DIARY April 17, 2009 at 12:31 pm #

    Itır;nine west’in vitrininin önünden bir süre geçmesek iyi olacak:)dediğin doğru maliyeti ne ki o fiyatlara satılıyor, çizmelerle aynı fiyattalar:)

  3. DENiZ April 18, 2009 at 12:56 am #

    Cok tesekkur ederim guzel iltifatlarina MISSRED cok mutlu ettin beni🙂 Yorumuna ise katilmamak mumkun degil! Gorusmek uzere🙂

  4. nevruz April 18, 2009 at 10:13 am #

    en üstteki taba rengi olan çok gzlmiş bi tane bnde edinmeyi düşünüyorum ama tabi makul fiyatlı olmasıda şart

  5. MISSRED'S DIARY April 18, 2009 at 6:26 pm #

    deichmann’a bak nevruzcum:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

