B.N.G.? 41

19 Apr




Cumartesi günü bütün gün çalıştım, pazar ise akşam 5’e kadar evdeydim, sonra gezinti amaçlı Capacity’e gittik zaten hava soğumuştu bile o saatlerde, hatta yağmur yağacak gibiydi. Malesef güneşli geçen haftasonunu pek yaşayamadım, pek de önemseniyorum nasıl olsa havalar bundan sonra böyle. Ben de dışarıda çekim yapacaktım kocaman fotoğraf makinesini taşımaya üşendim.

Buarada gözümü aşağıdaki ayakkabılara fena diktim, şu anda US fiyatı 89 $(143 tl) olan bu ayakkabılar bizim ülkemizde 249 TL.’den alıcı buluyor. Çok beğenmemin en önemli sebebi de platform olmaması ve topuğunun da 3 1/2 inch yani 8.89 cm. olması. Normalde yüksek topuklu bir ayakkabı 10-12 cm oluyor ve platform da varsa bu 15 cm’e kadar çıkabiliyor. Bu ölçülerde benim limitimi aşıyor. Tabi şimdilik beklemedeyim, dediğim gibi yaz boyunca 10 defa giymeyeceğim bir ayakkabıya o parayı veremem.

Capacity’ de mağazalar bomboştu, bir Bershka kalabalıktı, orasının da bir an çocuk mağazası falan olduğunu düşündüm çünkü neye elimi atsam 32-34 bedendi ve merak ettim baktım 38 beden bir kaç üründe vardı 40 beden ise hiç yoktu. Bir de şimdi 32 beden mi çıktı ben anlamadım ki??? O kıyafetler benim ortaokulda ki yeğenlerime olur ancak diyerekten oradan uzaklaştık ama sinir olmadım dersem yalan olur benim bi 10 kg. daha vermem lazım sanırım:)))

Velhasıl haftasonu genel olarak ev düzenlemeleri ve yemek yapmakla geçti ancak uykuya doyduğumu söylemeliyim. Ne giydiğime gelince alttakiler c.tesi, üsttekiler pazar günü giydiklerim.

Üst: ralph lauren
hırka: dilvin
şal : park bravo
etek: mudo
ayakkabı: hotiç

kareli bluz ve iç : miss poem
jean: Levi’s 507

2 Responses to “B.N.G.? 41”

  1. MODA CADISI April 20, 2009 at 12:06 pm #

    Bershka’da benim de anlamadığım bir çarşamba pazarı durumu var her zaman, bir şeye bakmak mümkün olmuyor, bu arada Oxfordlar hayırlı ossuuun :))

  2. MISSRED'S DIARY April 20, 2009 at 12:45 pm #

    Orası daha normal ve hatta minyon insanlar için, benim gibiler için değil Cadı dün onu anladım üzülerek:)))) buarada sağol iyi ki almışım çok severek giyiyorum.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

