B.N.G.? 43

22 Apr



Bu kıyafet sarı-siyah saçlarıma pek bir uydu:))) Aslında kumralım ama fotoğraflarda saçlarımın dipleri siyah gibi çıkıyor. Hala saçımı kendi rengine mi boyatsam yoksa sarıya devam mı etsem yoksa başka bişeyler mi denesem karar verebilmiş değilim ama şunu söyleyebilirim kesinlikle saç boyatmak konusunda eskiden daha cesurdum.

ÜST: TODY????
ETEK: ZARA
KEMER: ZARA
BABET: DEICHMANN
CEKET: PARK BRAVO

7 Responses to “B.N.G.? 43”

  1. Z FASHION April 22, 2009 at 9:51 am #

    Benim en beğendiğim kıyafetin bu oldu, çok güzel gözüküyorsun!

  2. MISSRED'S DIARY April 22, 2009 at 10:05 am #

    güzel yorumun için teşekkürler Z fashion:)))

  3. kirpik April 22, 2009 at 4:13 pm #

    cok sevdik yeniden..sari hos durmus uzerinde..

  4. be April 25, 2009 at 8:51 am #

    cok guzel olmus belki kemer duz olabilirdi zimbali yerine ama gercekten renkler cok yakismis

  5. MISSRED'S DIARY April 25, 2009 at 9:38 am #

    Kirpik ve be; teşekkürler. Be haklı olabilirsin öyle de denerim.

  6. nefes May 5, 2009 at 12:51 pm #

    kesinlikle sarı saçlı kal. sonra pişman olursun. ben öyle oldum..sarıdan kızıla döndüm 1 ay sonra tekrar sarışın oldum ama saçımın yarısı (boydan)olmayarak..iyi düşün derim

  7. MISSRED'S DIARY May 5, 2009 at 1:30 pm #

    nefes; aynı şeyi ben de yaptım, kızıldan sarıya dönerken benim saçlarım değil ama kafa derim yandı, kafamda cılk yaralar vardı o derece. Kızıla çevirmem belki açık kahve ama dediğin gibi sonunda yine dönülecek yer belli: sarı

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

