Unitim ve sezon trendleri

29 Apr


Unitim ve stil danışmanları( Aşk-ı Memnu’nun da stil danışmanıdır kendileri) Başak Fransez ile Deniz Marşan’ın bu sezon için trend önerilerini görmek ister misiniz? O zaman buyrun burada!!!

8 Responses to “Unitim ve sezon trendleri”

  1. julide April 29, 2009 at 1:16 pm #

    missred – çok teşekkürler!!!

  2. MISSRED'S DIARY April 29, 2009 at 1:51 pm #

    ne demek julide, takip ettiğin için ben teşekkür ederim.:)))

  3. Z FASHION April 29, 2009 at 2:36 pm #

    Bunu paylaştığın için teşekkürler gerçekten çok yararlı olmuş. Bebenin ayakkabılarına bayıldım YSL tarzı olmuş. Birde bibi demek çok garip geldi ben hep bebe diyordum 🙂

  4. MISSRED'S DIARY April 29, 2009 at 2:57 pm #

    Bebe’de sezon trendlerini yansıtan bir çok ürün var ancak pahalı, indirimi beklemek lazım. Buarada ben de hep BEBE diye okuyordum, hatta biri BİBİ dese anlamazdım herhalde bu neden bahsediyo acaba derdim, hahaha:)))

  5. PINK PRINCESS April 29, 2009 at 10:13 pm #

    bana da bu videoyu mail göndermiş unitim.Benim için kombinler yapmışlar:)öyle dioduda üşendim bakmadım:)

  6. MISSRED'S DIARY April 30, 2009 at 6:30 am #

    genelde ben de üşenirim böyle şeylere de buna bakasım tuttu ve paylaşayım dedim, gerçi farklı bişi var mı bilmediğimiz? yok.

  7. iconjane@gmail.com May 3, 2009 at 8:54 am #

    bence Başak’ın ikinci giyidği kombin şortlu olan acayip zorlama olmuş. Ceket trendy bi ceket olsun, sarı moda sarı gömlek olsun, şort çok “in” hop bi de şort olsun altına da siyah beyaz ayakkabı giydirelim, buyrun size reklam kurbanı…Deniz’in kafasında puantiyeli bandanalı fırfırlı çizgili gömlekli olan da bir o kadar zorlamaydı..Bence danışmanlıktan para kazanacaksanız reklam kurbanı olup güvenilirliğinizi zedelememelisiniz, zira ben unitim markalarından olacak diye bu kadar zorlama kombinler yapılmasını yanlış buldum..Gerçi hep dediğim gibi, herkes önce kendi zevkini dinlesin, kararsız kalınan yerlerde isteyen danışmanlara sorsun, ama onlar söylüyor diye körü körüne dinlenmesin…

  8. MISSRED'S DIARY May 3, 2009 at 11:03 am #

    bana da kombinler karmaşık geldi, hepsini bir kaç kıyafette gösterme zorunluluğundan olsa gerek, trendleri göstermek konusunda faydalı evet ama kombinler ne kadar başarılı tartışılır.senin benim gibi düşünmeyen ve bu videoyu seyredip “wavvv muhteşem kombinler” diyenler olmuştur elbet.Stil danışmanlığı olayına gelince zevkine güvendiğim bir arkadaşımın bana fikir vermesini tercih ederim, başka birine sırf danışman diye güvenemem gibi geliyor.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

