1 Mayıs ve ben:))))

1 May

1- Bugün 1 Mayıs ama ben işteyim.
2- Yarın cumartesi ama ben yine işte olacağım.
3- Allahım sana şükür ki en azından pazar günü çalışmıyorum.
4- Sabahın 7 sinde bloguma girip beni okuyan arkadaşı seviyorum.
5- Sigara kullanmıyorum ama şu an 1 tane yaktım, keyif sigarası:) neyin keyfisiyle sabah sabah çalışıyosun kızım işte herkes evde uyurken.
6- 800 gr. almışım diyeti bıraktığımdan beri, biliyorum önüne geçmessem ayda 8 kg. bile alabilme potansiyelim var o yüzden yine diyetteyim:)
7- Bugün Indigo’da James Holden var ama gidemiyoruz.

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

8- Adı bayram olan bir şeyi işkenceye, kabusa dönüştürmeyiz umarım bu sene ama en azından tatil olduğundan insanlar trafik sorunu yaşamayacaklar diye düşünüyorum.
9- Benim yazmayı bırakıp çalışmam lazım, herkese iyi tatiller.

9 Responses to “1 Mayıs ve ben:))))”

  1. Itır May 1, 2009 at 7:12 am #

    Böyle tatil günleri çalışmak keyifli olur aslında.Sabah ofiste çay-kahvaltı keyfi yapabilirisn,telefon çok çalmaz, etraf normal iş gününe göre sesiz olur (yani gazete de öle olurdu),yapacak fazla işin olmaz milletle rahatça geyik yapma imkanın çıkar,yazmak istediğin yazıları daha rahat yazabilirsin işler artmadan,erken çıkma şansın olur,vs…Nasıl biraz olsun moral verebildim mi?:)

  2. MISSRED'S DIARY May 1, 2009 at 7:22 am #

    Aslında doğru aynen öyle oluyor. Ancak bugün farklı biraz. Dünden bugüne sarkan bir sürü iş var ve yapılması gereken planlamalar falan var. Yine de telefon çok çalmadığı için daha rahat iş yapabiliyorum.En azından şöyle rahatlıyorum, bugün bu işler bitecek, boş boş oturup neden geldim ki bugün, yapacak bişi yok, sırf gelmek için geldik demicem:))

  3. elvan özen May 1, 2009 at 8:50 am #

    Bugün bende çalışıyorum. Ama şu ana kadar pek sıkılmadım. Itır’ın dediği gibi çay kahve keyfi yapıyorum. Bloglara bakıyorum:))

  4. MISSRED'S DIARY May 1, 2009 at 10:14 am #

    Benim bugün görüşmelerim var ama yine de umduğumdan iyi herşey:)

  5. Z FASHION May 1, 2009 at 11:23 am #

    Herşeye rağmen pozitifsin en güzeli bu işte😉 Ben çok korkuyorum ya sevmediğim bir işte çalışırsam diye… Bu arada şarkıyı bende çok severim

  6. MISSRED'S DIARY May 1, 2009 at 12:30 pm #

    Z fashion; benden sana tavsiye yapacağın işi ister sev ister sevme, tatil günlerinde boynun bükük kalmasın istiyorsan bu günlerde tatil olan bir iş yerinde çalış haha:)

  7. nefes May 6, 2009 at 2:28 pm #

    buradaki jeane bayıldım.benimde olmalı. ben 1 mayısta çalışmadım. ama keşke işyerimi acıcık sevebilseydimde 1 değil 3 mayısta pazar günüde işe gelseydim…

  8. MISSRED'S DIARY May 6, 2009 at 2:50 pm #

    nefes; buradaki jean derken mangoyu mu kastettin? bu postta jean yok da o yüzden yani:))) buarada evet haklısın sevdikten sonra insan zorunluluk olarak görmez çalışmayı ve 7 gün bile çalışır.

  9. nefes May 7, 2009 at 2:05 pm #

    ben 1 üstteki postla karma yorum yapmışım :)))) jeani o kadar beğendimki kafam karışmış.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

