komik:)

3 May






Çantaları bu şekilde taşırken biraz komik olmuyor muyuz? ne dersiniz? en azından elimiz yukarı bakacak şekilde durmasa sanırım daha iyi olacak, son fotoğraftaki gibi:)))))

fotoğraflar: lelook

16 Responses to “komik:)”

  1. Alışveriş Cini May 3, 2009 at 8:37 pm #

    Çantayı kesinlikle böyle taşıyamıyorum. Zaten alışık değilim ama bir kere taşımayı denedim of ne rahatsız bir duruştur o öyle insanın kolunu ağrıtıyor. Ama yine de bir çanta kendisini en iyi bu duruşta belli ediyor sanırım.

  2. MISSRED'S DIARY May 3, 2009 at 8:48 pm #

    son söylediğinde çok haklısın. Ben de böyle taşımadığımı farkettim, ya omzuma ya çapraz en fazla aşağıya sarkıtıyorum.

  3. Z FASHION May 3, 2009 at 9:25 pm #

    Bazı çantaların sapları omuzda taşımak için çok dar oluyor, ya da rahatsız ediyor. Bende pek sevmiyorum ama benim de böyle taşımışlığım olmuştu itiraf ediyorum🙂 Erkek arkadşım çok kızıyordu para dileniyormuşsun gibi duruyor diye hahah :))

  4. MISSRED'S DIARY May 4, 2009 at 6:39 am #

    hareket çekiyormuş gibi de duruyor :)))))estetik bir görüntü değil.

  5. Itır May 5, 2009 at 8:51 am #

    Bana küçük kadıncıklar gibi geliyor:))çıtığı pıtı ,minik adımlarla yürüyen,daha çok böle 16 yaş civarı,adidas eşofmanla birlikte taşınılan çantalar.:))ayy gıcık mı oluyormuşum ney?:))))))

  6. MISSRED'S DIARY May 5, 2009 at 10:15 am #

    Itır; katılıyorum o yaş civarındaki kızlara ayrıca bir antipatik duruyor.

  7. miss cupcake May 6, 2009 at 1:25 pm #

    hahah resimlere bakınca çok güldüm ancak kendiminde böyle çanta taşıdığımı düşününce erkek arkadasımının neden benimle dalga geçtiğini daha iyi anladım cidden görüntü pek hoş olmuyor ancak ben böyle canta taşırken o kadar rahatım ki kim ne derse desin pek de umrumda değil:)

  8. MISSRED'S DIARY May 6, 2009 at 1:37 pm #

    miss cupcake sen rahat ettikten sonra kim karışır ki zaten? çanta ağır olunca çok uzun süre o pozisyonda çanta taşınmıyor ama.

  9. moda tasarım stil May 6, 2009 at 2:08 pm #

    daha önce hiç bu şekil çanta taşımadım kendimle gurur duyuyorum🙂

  10. MISSRED'S DIARY May 6, 2009 at 2:11 pm #

    M.T.S; sahip olduğun çanta modellerine de bağlı biraz, ben de taşımadığımı düşünürken zaten öyle taşınacak pek çantam olmadığını da farkettim.

  11. turuncu May 6, 2009 at 2:24 pm #

    ben bunada gıcığım sapınan tutup elde taşınmasınada. sanki bi bıkmışlık görüntüsü var gibi.

  12. MISSRED'S DIARY May 6, 2009 at 2:47 pm #

    turuncu; genelde çantalarımızı gerekli gereksiz doldurduğumuz için ağırlığından dolayı, o bıkkınlık her türlü taşımada oluyor haha:))

  13. Anonymous May 13, 2009 at 2:57 pm #

    bence cok kibar ve zarif..çantaya, markaya gereken değeri vermenin , onun bir aksesuar olduğunu göstermenin en zarif yolu…maalesef biz koşuşturmalar içerisinde geçen yaşamımızda bu değeri yeterince veremiyoruz. ayrıca onların kapkaç gibi bir dertleri olmadığı da çok bariz.

  14. MISSRED'S DIARY May 13, 2009 at 3:08 pm #

    Adsız; açıkçası bu tarz taşımayı ben hiç kibar ve zarif bulmuyorum. Hele ki markayı göstermeye çalışmak için taşımak komikten de öte benim için.

  15. Anonymous May 13, 2009 at 3:20 pm #

    Peki o zaman sizin -Çağla Şikel di sanırsam- giymiş olduğu ayakkabılar için neden iç çektiğinizi sorabilir miyim? yani çanta da durum ayakkabı yada giymiş olduğunuz kıyafetlerdeki markaları altta belirtmeniz durumundan farkı nedir? siz eğer ki çantada markaya yönelmek göstermeyi komik buluyorsanız anlarım ama benim açıklamaya çalıştığım durum markayı göze sokmak demek de değil..ona tasarımcıya gereken değeri verebilmek,onun bir parçası olup onu asil bir şekilde taşıyabilmektir.ki bence bu fotoğraflarda durum bundan ibarettir.

  16. MISSRED'S DIARY May 13, 2009 at 5:43 pm #

    Sevgili adsız; ben o ayakkabıları Balmain olduğu için beğenmedim, o ayakkabıları alelade bir ayakkabıcıda görsem yine çok beğenirdim. Marka yazmamın sebebi insanlar soruyorlar, kimi bloglarda fiyat dahi yazıyor, maksat insanları bilgilendirmek. Bu çantayı taşıma stiline bakışımız kesinlikle farklı, kesinlikle komik duruyor.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

