Yorumsuz:)

3 May



yorumsuz:))))

10 Responses to “Yorumsuz:)”

  1. Z FASHION May 3, 2009 at 9:26 pm #

    Hahahaha çok şekerler ama!!! Çok eğlenceli tipler belli :)))

  2. MISSRED'S DIARY May 4, 2009 at 6:40 am #

    birincinin psikolojik problemleri var galiba ama ikincisi eğlenceli birine benziyor evet.

  3. be May 4, 2009 at 6:21 pm #

    superlerrrrrrr birincisinin o ciddi durusuna bayildim=)

  4. MISSRED'S DIARY May 4, 2009 at 7:08 pm #

    ikincisi az çok belli de birincinin olayı ne çözemedim hala:)))

  5. nefes May 6, 2009 at 2:26 pm #

    birincisi beynini üçgen iğrenç çantasına koymuş geziyor. ikincide bende kokoşum ne var sanki duruşu. ha hahaaa çok güldüm ya.

  6. MISSRED'S DIARY May 6, 2009 at 2:48 pm #

    nefes; ben de yorumuna çok güldüm hahahaaa:)))

  7. Anonymous May 13, 2009 at 3:03 pm #

    cok homofobik eğilimler var bu blog da..yanlış anlaşılmasın ama yurtdışında yaşayanlar daha alışkandırlar onlarında senin benim bizim gibi sıradan olduklarını..sen ben biz giyinebilirken öteki dediklerimiz neden giyinince komik, alay konusu olabiliyor anlayamıyorum. ötekileştirmeyelim kimseyi lütfen.özellikle bu blogun açan ve sosyoloji okudum dese de peşi peşine ıh begenmedim şeklinde etiketlendirebilen kişi.

  8. MISSRED'S DIARY May 13, 2009 at 3:16 pm #

    Adsız; insanların cinsel tercihi hiç beni ilgilendirmiyor hatta bu insanları dışlayanlarında her zaman karşısında olurum. Benim eleştirdiğim görüntü sadece, kaldı ki bu insanların cinsel tercihlerini nerden anladın? ben şahsen hiç eşcinseldir şudur budur diye düşünmedim. Bir de kadınlar içinde benzer yorumlar yapıyorum bu sadece erkekler, homoseksüeller vs için değil.

  9. Anonymous May 13, 2009 at 3:29 pm #

    arada bir de bayan fotoğrafı olsaydı da keşke bu yoruma beni itmeseydi diyebilirdim-ki sizin psikolojik sorunları var bence yorumunuzu da görüp bir üstte ve başka bir yerde yine feminen erkekleri ıgh beğenmedim şeklinde etiketlerinizi görmemiş olsaydım evet derdim ki ne alaka bir yorum yapıyorum..ama maalesef giydiği kıyafetle psikolojik sorunu olduğunu bağdaştıran siz için benim yapmış olduğum yorumun cok nacizane bir eleştiriden öteye gitmediğini düşünüyorum.

  10. MISSRED'S DIARY May 13, 2009 at 6:03 pm #

    Adsız; ı-ıh beğenmedim kategorisinde 6 post var, sadece 2 adet erkeklerle ilgili post var. Kalan paris hilton, lily allen ve jessica alba’nın kadın olduklarında hem fikiriz sanırım. Bence sizin takıldığınız nokta cinsel kimlik mevzusu, benim cinsel kimliklere karşı ön yargılı olduğumu düşünüyorsunuz ama öyle değil. Psikolojik sorun olayına gelince bunu Lily Allen’a söyleseydim eminim dikkatinizi çekmeyecekti. Şu konuda haklısın psikolojik sorunları var bu anlamda biraz ağır bir cümle her yöne çekilebilir. Yani bunu giymek için deli olmak lazım deriz ya da hangi ruh halinde bu kıyafeti giydin denir ya aslında böyle desem daha iyi olurmuş. Psikolojik sorun evet olmamış,haklısın. Buarada ben ne kadar öyle olmasamda dışarıdan bir kişiye bile homofobikliği çağrıştırmam güzel bişi değil tabi. Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkürler.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

