B.N.G.? 44

4 May



İlk defa ev veya ofis dışında çekim yapmanın haklı gururu içindeyim. Artık açılışı yaptığıma göre bundan sonra da devamının gelmesini diliyorum. Tabi çiçekli, böcekli, denizli, ormanlı bir mekan görmeniz zor olabilir çünkü bu tarz aktiviteler için pek vaktim olmuyor, olan durumlarda da sanırım üzerimde eşofman, en bol ne varsa onlar ve spor ayakkabı olur. Neyse dün ev için alışveriş yapmak üzere Migros’a gitmiştik, güzel fikirlerim vardı ancak fotoğraf çekmek yasakmış. Ben de uyarı alana kadar çektiklerimizle yetindim, zaten herkes “bunlar ne yapıyor?” cinsinden bakıyordu, kalabalıktan dolayı böyle bir mekanda çekim yapmak zormuş.

ÇANTA: MUDO
GÖZLÜK: D&G
AYAKKABI: DEICHMANN
ETEK: H&M ( kim demiş Türkiye’de H&M yok diye? pazarlar H&M dolu)
JEAN CEKET: Calvin Klein

10 Responses to “B.N.G.? 44”

  1. Itır May 4, 2009 at 6:50 am #

    Bekliyoz artıkın:)))

  2. MISSRED'S DIARY May 4, 2009 at 7:15 am #

    bekleyen birilerinin olması insana şevk veriyor:)

  3. nevruz May 4, 2009 at 8:52 am #

    çok eğlenceli resimler olmuş bnce,çicekli böcekli resimleri herkes çekiyor alışveriş yaparken çok orjinal olmuş,ama çevrediler şaşırmıştr epey alışveriş yapılırken resim mi çekilir diye;)

  4. MISSRED'S DIARY May 4, 2009 at 9:03 am #

    nevruzcum gerçekten tuhaf bakıyorlardı, fotoğraf çekmek kolay da poz vermek zor oluyor. Bu değişik belki ama manzaralı fotoğraflar da insanın içini açıyor, artık önümüz yaz mutlaka o tarz fotoğraflarda denk getiririm, en azından orda “bunlar neyin peşinde?” diye tip tip bakmazlar:))))

  5. Shopaholic May 4, 2009 at 9:10 am #

    Hehe çok şeker olmuş bu post çok sevdim🙂 Elinde ekmekler, domestoslar, pamuklar.. ve sen hareket halindesin, tam paparazzilerin ünlüleri alışverişte basması gibi olmuş çok eğlenceli🙂 Devamını mutlaka bekliyorum :))

  6. MISSRED'S DIARY May 4, 2009 at 10:05 am #

    shopaholic; beğenmene sevindim, sen söyleyince farkettim de gerçekten öyle duruyor:))) Dediğim gibi önümüz bahar- yaz bundan sonra umarım daha fazla dış çekim imkanım olacak.

  7. elvan özen May 4, 2009 at 10:32 am #

    🙂 Ben de çok sevdim fotograflar çok doğal. Diğer fotolarıda sabırsızlıkla beklicem.

  8. MISSRED'S DIARY May 4, 2009 at 10:36 am #

    Elvan; çok sevindim bu kadar beğenileceğini tahmin etmemiştim.

  9. kılavuzum karga May 6, 2009 at 8:26 am #

    migrosta neden fotograf cekimi yasak ben bunu çözemedim domestosların tasarımının çalınmasından mı korkuyolar acaba :))

  10. MISSRED'S DIARY May 6, 2009 at 8:45 am #

    K.K.; hırsızlık-soygun gibi bir olay için zemin hazırlamak adına mekanın çekimini yapıp plan kurulmasın falan diye olabilir mi acaba? benim aklıma bu geldi çok fazla soygun-hırsızlık vs. filmi seyrettiğimden olabilir:)))mağazalarda falan da yasak oluyor herhalde, güvenlik açısındandır yani.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

