B.N.G? 46

6 May

Herkese günaydın:)
Bugün içimde yine sebepsiz bir mutluluk var. Kuşlar, böcekler modundayım yine:))
Sabah Deniz Yıldızı‘nın blogunu okudum ve bir kez daha bu sene İtalya planlarımızın suya düşmesine sinir oldum, yine de fotoğraflar içimi açtı:))

Bluz: Stradivarius
Jean : Mavi
Bot: Orsilvia
Kolye: Assortie

7 Responses to “B.N.G? 46”

  1. Anonymous May 6, 2009 at 8:23 am #

    merhaba blogunuzu hergün takip ediyorum ve geçmiş yazılarınızı da okuyunca 13 kilo vermiş olduğunuzu gördüm şu an resimlerden bakıyorum ve inceciksiniz ne kadar sürede verdiniz bu kiloyu acaba ben de cidden kiilo problemi yaşamaya başladım 1.64 boy ve 58 kiloyum basenlerim çok genişledi ve bir an önce başlamak istiyorum diyete önrecekleriniz bunun gerçekten etkisini görüdm ya da beni şu motive etti dediğiniz bir şeyler var mı acaba rica etsem anlatırmısınız

  2. MISSRED'S DIARY May 6, 2009 at 8:38 am #

    Adsız; bence bir kere “diyet” kelimesini hayatından çıkar, psikolojik olarak bu kelime insanı geriyor. Kilo vermede en önemli şey hepimizin atladığı az ve sık yemek ayrıca su içmek. Su içmek kilo vermede gerçekten mucizevi bir araç. Su içmediğim haftalarda kilo kaybım her zaman daha az oldu. Bir de yürüyüş yapmak çok farkettiriyor. Bunun dışında günden güne bana olmayan kıyafetlerin içine girebilmek beni motive etti, diyeti bozmadığım her gün, bitirdiğim her şişe su, yürüyüş yaptığım her bir gün beni diğer gün için motive etti. Hep şunu düşündüm, “pizza yemenin, çikolata yemenin sonu yok, zaten yediğini yedin ve kiloları aldın, bi dur artık:)))” diyerek kendimi durdurmaya çalıştım, “veremicem” değil, “ben bu kiloları aldığım gibi vericem” dedim. En önemlisi psikolojik olarak hazır olmak, bol bol bikinili kadın fotoğraflarına bak ve hayal kur çok ciddiyim bu söylediğimde. Bunun dışında yol gösterici olsun diye benim diyet başlığı altında yazdıklarımdan fikir edinebilirsin. Şunu da bil, ben kilo verdiysem, herkes verir. Çünkü iştahım öyle böyle değildi:)))))

  3. MISSRED'S DIARY May 6, 2009 at 8:52 am #

    bu arada 4 ayda verdim 13 kiloyu.

  4. Anonymous May 6, 2009 at 10:59 am #

    çok saol bence artık sen almazsın çünkü bu senin bedenin görünüyo ince en önemlisi rahat görünüyosun bu bedende umarım ben de bir an önce 6 kilo verebilirim ve senin kadar rahat olurum hemen okuyorum diyet yazılarını yani sağlıklı yaşam yazılarınıiyi ve güzel güznlerözge

  5. elvan özen May 6, 2009 at 12:13 pm #

    Miss Red ne kadar hoş çıkmışsın. Bu arada pudra rendi bluz çok yakışmış…

  6. MISSRED'S DIARY May 6, 2009 at 12:38 pm #

    Elvancım; teşekkürler. Pudra rengi siyahla da çok güzel duruyor ama bu kilo değişiminden sonra hala şöyle güzel siyah bir pantolon edinemedim:)

  7. tweety May 6, 2009 at 6:36 pm #

    bluza bayıldım yeni mi aldın stradivarius tan ? yoksa hemen gidip almayı düşünüyorum 🙂

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

