Bikini giymeye hazır mıyız?

6 May

Uzun zamandır kilo vermek, korumak ve sağlıklı yaşamakla ilgili bir şeyler yazmamıştım. Havalar tam manasıyla ısınmadı ama yaza çok az kaldı. Mayıs ayında hepimiz yediğimize içtiğimize dikkat etsek, yaza 1 kilo bile olsa ekside girsek fena olmaz mı? O zaman sizi bazı acı gerçeklerle yüzleştirmek istiyorum.

1 paket jelibon… 51 adet kesme şeker
1 şişe domates salçası… 48 adet kesme şeker
1 litre limonata ….40 adet kesme şeker
1 paket çikolata….19 adet kesme şeker
100 gr. nutella…. 18 adet kesme şeker
200 gr. etli salata ….4 adet kesme şeker kadar şeker barındırıyor içinde.

Nasıl ama?

Kilo vermek sandığınızdan daha kolay!!!!

1- Stres yapmayın.
2- Tembellik yapmayın. Yürüyüş yapın, hareket edin. (kaslar şişeceğinden ilk 1 hafta kilo kaybı olmayabilir ama 2. haftayı bekleyin, beklediğinize değecek)
3- Su tüketimini arttırın. Hatta soğuk su için. İçecek ne kadar soğuk olursa vücut bunu dengeleyebilmek için o kadar kalori harcamak zorunda kalıyormuş.
4- Az ve sık yiyin. Nasıl olsa iki öğün arasında bir şeyler atıştıracağım diye düşününce insan ana öğünlerde çok fazla abartmıyor zaten.
5- Kendinize 1 gün belirleyin, o gün abartmamak kaydıyla canınızın istediği birşeyi yiyin.
6- Diyet yaparken yukarıdaki gibi bir vücudun hayallerini kurun:)))

Hadi pazartesiyi beklemek yok, pazartesiye kadar 500 gr. vermiş olursunuz bile, hemen başlıyorsunuz :)))))

18 Responses to “Bikini giymeye hazır mıyız?”

  1. nefes May 6, 2009 at 2:20 pm #

    bu bikinin sarısı var bende. ama katlarımdan dolayı giymiyordum. kesinlikle tavsşyelerine uyup giyeceğim. bloğuna bayıldım.

  2. MISSRED'S DIARY May 6, 2009 at 2:45 pm #

    nefescim; bikiniye sahipsen mesele yok, gerisi kolay zaten dimi?

  3. DENiZ May 6, 2009 at 5:20 pm #

    Merhaba Missred!Guzel yorumlarina cok tesekkur ederim oncelikle :)Benim analog ve digital 2 fotograf makinam var 2’si de Canon! Her ikisinden de cok memnunum fikrimi sorarsan!Gorusmek uzere 😉

  4. Anonymous May 6, 2009 at 8:44 pm #

    jelibon’da ne cok seker varmis haberim yoktu.zaten yemiyorum uzun zamandir ama diger seker ihtiva eden seyleri gayet guzel tuketiyorum 😛

  5. MISSRED'S DIARY May 6, 2009 at 8:53 pm #

    bir avuç şey halbuki ama işte nerde zararsız gözüken şey var onlar yapıyor kiloları:(((

  6. PINK PRINCESS May 6, 2009 at 9:46 pm #

    ben kesinlikle hazır değilim:(

  7. Itır May 7, 2009 at 7:31 am #

    Su içmede problemim var, su haricinde her bi şeyi içiyom:))))6 kilo vermem lazım.Aslında 10 küsür de bana 6 da yetecek.Yaş genç değil eskisi gibi hafta da 1 olmuyo:)))Yarama bastın:)

  8. MISSRED'S DIARY May 7, 2009 at 7:59 am #

    pink princess; çoğumuz değiliz ama bu hazırlanmayacağımız anlamına da gelmesin dimi? :)Itır ; böyle bardak bardak değil de bir şişeye doldur suyu bu şişe bugün bitecek de, ben de diğer türlü içemiyorum ama şişeyi gözümün önüne koydum mu bi şekil bitiyor. Bir de bence bol bol yürü valla fotoğraftan gayet genç gözüküyosun, yaşlandım, metabolizmam yavaşladının arkasına sığınmak yok:)))

  9. MODA CADISI May 7, 2009 at 8:59 am #

    Hiç bir zaman Miranda Kerr kadar bikini giymeye hazır olacağımı sanmıyorum :))))

  10. nevruz May 7, 2009 at 9:26 am #

    mirandanın resmi konur mu oraya oldu mu şimdi:),gerçi ben ona bakıp iç geçiriyorum kendimi onunla deşarj ediyorum,hadi kilodan geçtim verecek kdr kilom yok ama boyu napcaz.jelibonda neymiş öyle ya ne kdr masum geliyor insana halbuki

  11. KIRMIZI May 7, 2009 at 9:41 am #

    bi de sanki az kiloyu vermek daha zor, yani psikoloji olarak… ammaaan nasolsa 2 kilo, hemencecik veririm diyosun, ama sonuc genelde husran oluyo, ve sen istedigin kiloyla yazi karsilayamiyorsun… iste benim sorunum da bu…

  12. MISSRED'S DIARY May 7, 2009 at 11:55 am #

    M.C.; yine de içimizde en hazırımız sensin galiba:)))nevruz ; miranda son gözdem:))boy olayına yapacak bişi yok tabi ama en azından ince bir beden olduğundan daha fazla uzun gözükür. Jelibon olayına hiç girmeyelim, neyseki dişlerime dolgu yaptırdığımdan beri yiyemiyorum, acaip ağrıtıyor şeker.kırmızı; aynen öyle nasıl olsa veririm diyosun ama işte 2 oluyo, 3 oluyo ,5 oluyo, 10 oluyo sonra benim gibi diyetisyene gidiyosun:))

  13. evergreen May 7, 2009 at 2:16 pm #

    beni en çok şaşırtan domates salçasındaki kalori oldu! inanamıyorum! ketçap olmasın sakın o:)

  14. evergreen May 7, 2009 at 2:20 pm #

    pardon “kalori” demişim. “şeker” olacaktı:)

  15. MISSRED'S DIARY May 7, 2009 at 2:52 pm #

    okuduğum yerde domates salçası yazıyor ama doğru olabilir söylediğin, ketçap daha mantıklı. Domates salçasında bu kadarsa ketçepta 100 dür herhalde:) ama bir sıkımlık ketçeptan bişi olmaz yani:))))

  16. ozke May 21, 2009 at 4:38 pm #

    missred’s diary (adını biliyorum sölemiyeyim ama dime ? :))valla şu diyetle olan ilk yazına çok üzüldüm ama herkes bildiğini sanar sadece :)biyokimyasal düşündüğümüz için kilo veriyorsunuz aslında bilmek de çok yetmiyor aslında.Zaten herkesin beslenme ile ilgili bir fikri var değil mi? sonuçta yaşamımızın bir parçası. şu domates salçası olayına gelirsek genelde onu ketçap için kullanırız çünkü içinde glikoz vardır.bloguma üye olmana çok sevindim.Sevgiler.

  17. MISSRED'S DIARY May 21, 2009 at 7:42 pm #

    Ozke; diyetisyenler kızmasın ama demiştim:))) ya ben bu blogu yazmaya başlayınca bir sürü mail aldım hep diyetisyene gitmeleri benim yazdığım diyetleri kafalarına göre uygulamamaları yönünde uyardım. Çünkü nolursa olsun bizim bildiklerimizden çok daha fazlasını bilimsel sebep ve sonuçlarıyla bildiğinizi biliyorum o işin geyiğiydi yani:)))

  18. ozke May 21, 2009 at 10:42 pm #

    kızmadım canım 🙂 sen zaten oldukça bilinçlisin bu konuda biliyorum :)sevgiler.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

