B.N.G.?49

11 May

Cumartesi günü benim için hiç olmadığı kadar hareketli bir gündü. Önce GalataModa, sonra Mısır Çarşısı bitiminde arkadaşımın keşfettiği ayakkabıcı, sonra beş parmak dibi gelmiş saçlarıma yaptırdığım dip boya, ardından akşam programı. Akşam programı hazırlıksız olduğu için o gün aldığım ayakkabıyı ve arkadaşımdan aldığım kolyeyi takarak gündüz kıyafetimi akşama uyarladım. Ayakkabıcı ile ilgili detayları ayrıca geçeceğim.

Buarada gün boyunca bana eşlik eden canım arkadaşım tweety’e teşekkürler:)))

CEKET: POLİN
ŞAL : PARK BRAVO
ETEK : H&M ( bakırköy c.tesi pazarı:)))
ÇANTA : BERSHKA
BABET : DEICHMANN
AYAKKABI : BETA
KOLYE : VALORE (arkadaşımın)
…………………………….

8 Responses to “B.N.G.?49”

  1. nefes May 11, 2009 at 10:59 am #

    akşamı cidden çok güzel toparlamışsın. saçlarını güle güle kullan. sarı yüzüne yakışıyor. benimde saçlarım her daim sapsarı. ayakkabın fotoğrafta çok net değil. güzel görünüyor. güle güle kullan. cicilerinin markalarını yazmamışsın. babetinden bende denedim ama ayağımda kemik olduğu için çok sıktı. ilk defa babaet alacaktım ama hüsranla sonuçlandı.

  2. Anonymous May 11, 2009 at 11:01 am #

    O suratindaki salak seyleri kaldirsana ya, nolacak gorsek yuzunu.

  3. nefes May 11, 2009 at 11:33 am #

    bence kaldırmasına gerek yok. demekki böyle rahat :)))

  4. MISSRED'S DIARY May 11, 2009 at 12:09 pm #

    nefes; artık karar verdim, sonunda sarıya döndükten sonra başka renklerle uğraşmanın anlamı yok:)))adsız ; internette fotoğrafların başka amaçlarla kullanılıp sorun yaratmasına zemin vermemesi için ayrıca beraber iş yaptığım insanlarla paylaşmak istemediğim için fotoğraf koymuyorum. Yani çekim açısından da daha rahat oluyor, bir de ay bu fotoğrafta kötü çıkmışım, ay gözüm kapanmış falan derdi de olmuyor.nefes: evet böyle çok daha rahatım.

  5. nefes May 11, 2009 at 12:30 pm #

    çok isabetli bir karar olmuş. zira koyudan tekrar sarıya dönmek çok zahmetli oluyor vede pahalı. ayrıca saçta çok yıpranıyor. 1 ay koyu kaldı saçım sevmedim sevemedim. şimdi saçıma süerkli bakım yapıyorum. sarıya dönmek çok yıprattı. ama sarıyla çok daha mutlu olduğuma karar verdim.

  6. MISSRED'S DIARY May 11, 2009 at 12:44 pm #

    nefes; sonuçta bu saç rengiyle olumsuz tepki hiç almadım, en kötü ihtimal açık kahve kullanırım. Biliyorum kızıldan sarıya çevirmiştim, kafa derim yanmıştı:))))))

  7. Tweety May 12, 2009 at 6:36 pm #

    canım arkadaşım o gün için ben sana teşekkür ederim.senin gibi modadan anlayan biriyle galatamoda yı gezdiğim ve modacılar hakkında bilgi aldığım için çok mutluyum.günün geri kalan kısmındada çok keyifli saatler geçirdim.(ayakkabıları es geçmeyelim)

  8. MISSRED'S DIARY May 12, 2009 at 7:38 pm #

    tweetyim benim ayakkabılar pek yakında!!!!evet süper bir gündü, daha çok kız kıza takılalım haha:)))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

