Coco avant cHANEL

11 May
6 Responses to “Coco avant cHANEL”

  1. MODA CADISI May 12, 2009 at 9:38 am #

    Gelmesi zor görünüyor, parmaklarımızı birleştirip gelmesini umalım 🙂

  2. MISSRED'S DIARY May 12, 2009 at 10:24 am #

    Cadı, sen bu konuda benden çok daha bilgilisin. Bunların dvd’leri falan gelmiyor mu peki? korsanlara bile bakıyorum ama şimdiye kadar rastlamadım. Senin bahsettiğin Vogue’un bir sayısıyla ilgili belgeseli de bekliyorum, aslında yurtdışı kanallarda kesin veriliyordur ama nerde? ne zmn?

  3. MODA CADISI May 13, 2009 at 8:20 am #

    Sanmıyorum yani ilgi görmeyecek filmin korsanını niye yapsınlar 🙂 Bu tarz filmlerden bahsetmişken Harper’s Bazaar Lagerfeld Confidential’ı veriyor ben de daha almadım ama duymadıysan ve seyretmediysen tavsiye ederim 🙂

  4. MISSRED'S DIARY May 13, 2009 at 9:33 am #

    öyle deme çok kapsamlı korsan filmciler var:)öyle olmayacak filmlerin korsanı var ki Cadı ama bu tarz filmlerin rastlamadım. Buarada Lagerfeld’i evet alıcam arşiv olsun:)

  5. pelin June 9, 2009 at 6:49 pm #

    şekerim korsanları ben feci takip ediyorum. korsancıma özel tembih ettim film gelince beni ara diye. haberdar ederim senide merak etme 🙂

  6. MISSRED'S DIARY June 9, 2009 at 7:02 pm #

    evet ya onlar bir de herşeyi biliyorlar. Valla haberdar edersen süper olur ben de moda filmleri için arayıştayım, ah bir bulabilsem:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

