GalataModa

11 May

Cumartesi havanın güzelliğini de fırsat bilerek, geçen gün sizlere etkinlik habercisi başlığı altında duyurmuş olduğum GalataModa’ya gitmek üzere bir arkadaşımla buluştuk. Geçen sene gidenlerin yorumlarına dayanarak pek de bir beklentim yoktu zaten ama daha hareketli ve kalabalık bir ortam olur diye düşünmüştüm ki böylesi işimize geldi tabi. Hepsini olmasa da standları inceledik, kimi tasarımcılar GalataModa’ya özel tasarım hazırlamışlardı. Mehtap Elaidi, Bahar Korçan ve bir kaç tasarımcının dışında genel olarak çalışmalara toprak tonları, beyaz, ekru renkleri hakimdi. Bunun dışında en çok dikkatimizi çeken Bihter Ayda Pekin’in sade ve yaratıcı takıları oldu. Standında sergilediği takıları buradan inceleyebilirsiniz. Bulunduğumuz süre zarfında ve tanıdığım kadarıyla kendi standlarında duran ve insanlarla tek tek ilgilenmeye çalışan Simay Bülbül, Ayşe Deniz Yeğin ve Müge Alkan’dı. En çok beğendiğim ve en uzun süre kaldığımız standa gelince Simay Bülbül’ün standıydı.( 5.fotoğraf) Kendisiyle daha önce tekstil aksesuarları fuarında tanışmıştım. O zamanlar çalıştığı bir deri firmasında hazırladığı koleksiyon için bizden bir takım aksesuarlar almıştı. Şimdilerde deri ile kumaşı birleştirerek yaratıcı tasarımlara imza atan Simay Bülbül’ün kısa bir sohbet eşliğinde fotoğraflarını da çektik ancak koleksiyonundan parçaları Galata’da ki mağazasından görmenizi tavsiye ederim.

6 Responses to “GalataModa”

  1. Jojee May 11, 2009 at 10:36 am #

    süper ya bayıldım hem standdaki ürünlere hem de giyinişlerine

  2. MISSRED'S DIARY May 11, 2009 at 10:45 am #

    Jojee; Ayşe Deniz Yeğin ve Müge Alkan standından bahsediyorsan evet en eğlenceli stand onlarınkiydi ve onlarda çok eğleniyorlardı.

  3. nurdan May 11, 2009 at 1:30 pm #

    fotolar çok güzel ,eline sağlık.ben pek beğenemdim ya galatamoda günlerini..:(

  4. MISSRED'S DIARY May 11, 2009 at 1:45 pm #

    sağol Nurdan, beğendiğine sevindim. GalataModa’ya gelince ben daha canlı bir ortam bekliyordum, böyle genel bir ruhsuzluk vardı sanki.Beğendiğim tasarımcıların kartlarını aldım, çoğu Galata’da zaten. Bir müsait zamanımda oraya gidicem, ama bilmiyorum fiyatlar da pek ucuz değildi.

  5. Anonymous June 4, 2009 at 7:41 am #

    Geçen yıl ben de gitmiştim Galata moda günlerine..Süper bir ortamdı..Bahar Korçan' la tanışmıştım..Ne hoş ve mütevazi bir insan kendisi..Bir de bebek kıyafetleri tasarlayan çok genç bir tasarımcı vardı, şu an ismini hatırlayamıyorum…Umarım bu yıl da gitmek nasip olur…

  6. MISSRED'S DIARY June 4, 2009 at 7:44 am #

    evet güzel bir ortam özellikle tasarımcılarla tanışma fırsatının olması. Yanlış hatırlamıyorsam mayıs'ta yapılan festivalde de vardı bebek kıyafetleri tasarlayan tasarımcı, ben de hatırlayamadım:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

