B.N.G.? 50

12 May

Pazar gününden;
Bluz : Batik
tayt: bakırköy c.tesi pazarı
ayakkabı : Beta
çanta : Mudo

21 Responses to “B.N.G.? 50”

  1. Shopaholic May 12, 2009 at 7:44 am #

    Çok sade ve güzel olmuşsun çok beğendim..Buarada yüzünü görmesem de her kıyafet postunu gördüğümde saçlarının sana çok yakıştığı içimden geçiyor hep🙂 Saçlarını çok beğeniyorum yani, söylemek istedim bunu da..🙂 :*

  2. Anonymous May 12, 2009 at 8:06 am #

    adsız yorumcu olarak keyif almaya başladım blogundan

  3. Elvan May 12, 2009 at 8:15 am #

    Yine çok hoş olmuşsun canım.. Bu arada arkada ki koşu bantı da gözüme çarpmadı değil:))

  4. MISSRED'S DIARY May 12, 2009 at 8:28 am #

    Shopaholic; güzel yorumun için çooook teşekkürler. Uzun saçın havası tartışılmaz ama ben bakamıyorum uzun saça, taramak, kurutmak bir kabus benim için ve ben de mecburi kısa kullanıyorum, çok rahat ediyorum. Yüzüm yuvarlak olmadığı için kısa saç yüzüme gidiyor,artık kısacık kestirmicem ama bu boyda belki biraz daha uzun kullanırım. Tekrar teşekkürler, senin gibi zevkli biri beğeniyorsa saçlar tamamdır:)))Adsız; siz beğendikçe ben daha çok beğeniceğiniz postlar yapmak istiyorum, siz beni geliştiriyorsunuz yani. Buarada en azından bir nick yazsan sonuna adsızlar karışmasa, bilsem ki hep aynı adsızdan geliyor, daha güzel olmaz mı?Elvancım teşekkür ederim. Evde çok sıkıcı olsa da ilk kilo verdiğim kış aylarında çok faydasını gördüm.Şu anda düzenli kullanmıyorum tabi zaten havalarda güzelleşti ama her gün 1 saat yürümeyi alışkanlık haline getirmeyi isterdim doğrusu

  5. Anonymous May 12, 2009 at 8:35 am #

    o zaman adsız35 diyeyim :)bundan sonra diğerleriyle karışmaz.

  6. nefes May 12, 2009 at 8:56 am #

    çok cici bi kombin olmuş.ayakkabının modeli burada daha bi belli.taytlada yakışmış.seni kendime çok benzetiyorum. giyim zevkimiz saçlarımız( zaten aynıda),çok benziyor. bende bu tür bi blog açacaktım ama üşendim. başarılı ve emin adımlarla ilerlediğini belirtmek isterim.

  7. MISSRED'S DIARY May 12, 2009 at 10:06 am #

    tamam adsız 35 anlaştık;)nefes; üşenmekte bir nevi haklısın çünkü vakit alıyor ama çoğu zmn bilgisayar başında çalıştığım için pek sorun olmuyor benim için. Bence sen de bir blog açmalısın, hem zevkli hem de insanın elinde geçmişe dair kendi yarattığı bir arşiv kalması çok güzel. Ayrıca takip eden insan sayısı arttıkça insan gaza geliyor:))))Blog açmayacaksan fotoğraf yollayabilirsin burdan paylaşabiliriz istersen:)

  8. nefes May 12, 2009 at 10:42 am #

    aa süper fikir. başka bi blogda paylaşımlarım var. ama ben orada hep aynı insanların yorumlarından sıkıldım. artık yollamıyorum. arada bir giyinince fotoğraf çeker paylaşırım.

  9. MISSRED'S DIARY May 12, 2009 at 11:06 am #

    nefesçim sevinirim, hem benim blog içinde değişiklik olur, hem sen belki heveslenip blogunu kurarsın:))

  10. Z FASHION May 12, 2009 at 4:02 pm #

    Missred bence sen son dönemlerde çok daha güzel giyinmeye başladın!Çok beğendim, çok hoşsun yine. Gerçekten herşeyi çok beğendim hepsi birbirine uymuş. Haftanın bloggerlar arasında en şıkı olarak seni seçtim :PBuarada üstünü yeni mi aldın, varmıdır Batikte acaba ?

  11. MISSRED'S DIARY May 12, 2009 at 7:01 pm #

    Z fashion; çok tatlısın:)))Üstümü kışın almıştım batikten hatta ilk postlarımda da vardır. Sonra Anadolu Yakası’nda Optimum Outlet’te gördüm, hatta siyah-turuncu ve siyah-mavisi de vardı, belki vardır yani hala. Güzel yorumlarına gelince farklılığın farkında değilim sanırım havaların verdiği pozitif enerjiden olsa gerek.Güzel sözlerin için teşekkürler:)))

  12. Anonymous May 27, 2009 at 8:25 pm #

    mrb cok guzel giyiniyorsunuz cok begendim ama ben en cok su kollariniz nasil bukadar cam gibi parliyor cok merak ettimmalesef benim kollarim tuylu ve hic bi zaman kolsuz kiyafetler giyemiyorum bunlardan nasil kurtulmami onerirsiniz cok alakasiz bi soru oldu ama cok ihtiyacim var bilgilenmeye tesekkurler esra

  13. MISSRED'S DIARY May 28, 2009 at 7:00 am #

    Esracım; öncelikle çok teşekkür ederim iltifatların için. Aslında benimde kollarım pek tüysüz sayılmaz ama sarı olduğu için belli olmuyor, senin yapacağın bir sürü şey var aslında, oksijenli suyla rengini sarartabilirsin, ağda yaptırabilirsin ki benim arkadaşlarım hep yaptırıyor kaymak gibi oluyor, bir diğer çözüm de lazer epilasyon yaptırabilirsin böylelikle bir süre sonra komple kurtulmuş olursun kollarındaki tüylerden.

  14. Anonymous May 28, 2009 at 11:13 am #

    cok tesekkur ederim ama lazer epilasyon icin durumumuz musait degil malesef agdada daha kalin cikmasini sagliyor diye duymustum oksijenli suyla nasil sarartiliyor acaa ogrenebilirmiyim zaten tenim cok beyaz sarartmak mantikli geldi biraz anlatirmisiniz acaba ilginize cok tesekkurler missred’s diary sevgilerimle esra

  15. MISSRED'S DIARY May 28, 2009 at 1:51 pm #

    Esra; oksijenli suyu kollarına sürüyorsun bikaç gün sür açılır,hatta ilk seferden sonra bile açılır bir de başka şeylerde var açmak için eczaneye sorabilirsin ama oksijenli su iyi bir yöntem:)

  16. Anonymous May 28, 2009 at 6:42 pm #

    tamam hemen surucem evde var zaten sonucu yazarim :)) ben yurt disindayim burda her aardigimi bulamiyorum ama bu guzel fikirmis cok cok tesekkur ederim gorusmek uzere sevgilerimle esra

  17. Anonymous May 29, 2009 at 11:18 pm #

    mrb yine ben kac defa surdum hatirlamiyorum bile ama hic bi degisilik olmadi malesef ozellikle bi koluma denedim farki gormek icin ama hicmi hic sararmadi sanirim benim tuylerimle alakali bisey cok siyah ondan olsa gerek yinede cok tesekkurler sevgiler esra

  18. MISSRED'S DIARY May 30, 2009 at 6:34 am #

    az bile olsa fark olması gerekiyordu, mesela sapsarı olmasa bile kahverengiye dönmesi gerekiyordu. Ben eskiden saç rengini açmak için renk açıcı sprey ve oksijenli su kullanırdım. Sürüp güneşe çıkardım, acaba güneşte mi dursan biraz?? Yani hiç bi değişiklik olmaması ilginç!

  19. Anonymous May 30, 2009 at 7:44 pm #

    bugun iki saat guneslenmeye gitdik yine tik yok hafif bi degisiklik dai yok belkide ordaki oksijenli suyla burdakiler farklidirsevgiler esra

  20. MISSRED'S DIARY May 31, 2009 at 9:40 pm #

    sen yurtdışındasın ama, sesu’nun tüy sarartıcı kremi varmış, arkadaş onun etkili olduğunu söyledi, eminim oralarda da böyle şeyler vardır.

  21. Anonymous June 1, 2009 at 8:20 pm #

    🙂 cok tesekkur ederim ilginize arastiracagim ben 21yasindayim fazla cevremde yok bilemiyorum bu tur seyleri sizi takip ediyorum blogunuz cok hosuma gitti tum sayfalari dolastim metabolizma hizlandirici diyetinizide not ettim benimde cok yavas ite kalka kilo veriyorum deniycem:) tesekkurler ersey icin gorusmek uzere sevgilerimle esra

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

