Alışveriş Zamanı

13 May

Cumartesi günü GalataModa’dan sonra planımız Ayakkabı Perisi‘ni de ziyaret etmekti. Ancak Akaretler’den Eminönü’ne geçince ve orda tavsiye üzerine gittiğimiz ayakkabıcıda epey bir vakit geçirince ardından bir de kuaför programı çıkınca Ayakkabı Perisi’ne gidemedik. Buarada unutmadan söyleyeyim şu an çizme ve botlarda tek fiyat 59 TL., bence fırsatınız varsa Ayakkabı Perisi’ne bir uğrayın derim. Benim de en kısa zamanda gidip kendisiyle tanışabilmem dileğiyle diyor ve cumartesi günü gittiğimiz ayakkabıcıdan bahsetmek istiyorum. Bu ayakkabıcı 35-55 TL. arasında fiyatları olan bir çok mağazaya fason ayakkabı yapan ve ordan kalan kimi çok ufak görünmeyecek defolu kimi defosuz ayakkabıları satan, özellikle 36-37-38 numaralarda çok daha fazla seçenek olan bir ayakkabıcı. Markalar arasında Ugg’da vardı Beta’da. Yani ucuz ve trendy ayakkabılar arıyorsanız mutlaka Çakın Ayakkabı’ya uğramalısınız.

Yukarıdaki ayakkabılar arkadaşıma ait, ben de en alttaki siyahtan aldım. Sevgili tweety’e teşekkürler bana ayakkabı mankenliği yaptığı için.

15 Responses to “Alışveriş Zamanı”

  1. ..;::CindrellaUnderTheUmbrella::;.. May 13, 2009 at 8:12 pm #

    ayakkabılara bayıldım özellikle mavi babet ve siyah topuklu çok hoş… Missred açık adresi versen bende yolum düşünce uğramak isterim:)

  2. MISSRED'S DIARY May 13, 2009 at 8:28 pm #

    yeni cami cad.sultanhamam iş merkezi.no:18/23-24 eminönütel: 522 48 09mısır çarşısı’nın sonunda “kotçular” var, onları aşağı doğru takip ediyorsun, yolun sonunda sağda 1.katta Çakın Spot Ayakkabı diye yazıyor, görürsün zaten.mavi ayakkabı 35 lira, siyah 55 ti 45’e bıraktı:))) şaka gibi yani:)

  3. tweety May 13, 2009 at 8:36 pm #

    ayakkabılar, sonunda merak ettiğim blog yazısı geldi yaşasın 🙂 ayakkabı perisine yakın bir zamanda gidelim miss reds diary ,ama ayın başı olsun :)))

  4. tweety May 13, 2009 at 8:37 pm #

    ben hep modellik yapabilirim 🙂 nedemek :))

  5. Itır May 13, 2009 at 8:40 pm #

    Süperler..Ben de bi gidem bakam:)

  6. MISSRED'S DIARY May 13, 2009 at 8:47 pm #

    Itır;ilk bakınca hiçbişi yokmuş gibi ama inceledikçe orayı bi sürü şey buluyosun ki zaten çok ilgililer, sürekli çeşit getirip duruyorlar.Tweety; haha:) seni daha çoook kötü emellerime alet edicem:)) evet gidelim şeker, bana kırmızı ve beyaz ayakkabı lazım:))

  7. nefes May 14, 2009 at 7:36 am #

    mavi papiler çok ciciymiş. keşke bende İstanbul da yaşasaydım :((

  8. MISSRED'S DIARY May 14, 2009 at 7:44 am #

    nefes; istanbul alışveriş açısından cennet ama insanı alışverişe zorluyor resmen.

  9. nefes May 14, 2009 at 7:52 am #

    evet kafanı nereye çevirsen alacak bişiler bulunuyor. kardeşim İstanbulda yaşıyor. oda çıktıkça mutlaka bişler alıp eve dönüyormuş. bende geldikçe boş durmuyorum tabiki. son kuruluma kadar harcayıp beş kuruşsuz Ankaraya dönüyorum.

  10. nefes May 14, 2009 at 10:34 am #

    B.N.G ? 52 nerde kaldı ????

  11. KIRMIZI May 14, 2009 at 12:44 pm #

    ilk firsatta gidip bakicam… fiyatlar cideden cok cezbedici…bi de ben beta nin ayakkabilarinda cok rahat ediyorum, o yuzden de kesin gidicem… cok sagol paylasimin icin… sevgiler…

  12. http://www.denizbaran.com/ May 15, 2009 at 2:05 am #

    Ben ince topuk giyemiyorum giydigimde yuruyemiyorum 😦

  13. MISSRED'S DIARY May 15, 2009 at 6:53 am #

    nefes; dün işlerim vardı merak etme bak 52 de geldi 53 te:)))kırmızı: kesinlikle gitmelisin ama böyle albenisi olan bi yer değil, salaş bi yer, biraz karışık. incelemek lazım ve ayakkabıcı zaten sürekli model getirip duruyor bir de:)Beta evet çok rahat benim ayaklarım biraz sorunlu olmasına karşılık ben de hep rahat ediyorum.deniz: ben de mümkünse hep babet taşıyorum yanımda ince topuk giydiğimde, yürümek evt zor seninde boyun uzun galiba, uzun boyda o topuklarla denge sağlamak daha zor oluyor ben de yaşıyorum çünkü:))

  14. AYAKKABI PERİSİ June 17, 2009 at 12:59 pm #

    Sevgili Missred,Ben nasil oldu da bu yazini kacirdimmm…En kisa zamanda bekliyorum seni ve tum arkadaslari:) Her hafta yeni bir promosyon var AYAKKABI PERİ'sinde:)Sevgiler, opucukler…

  15. MISSRED'S DIARY June 17, 2009 at 1:25 pm #

    biliyorum ya hep geliyor maillerin bir gün arkadaşımla gelicem bakalım ne zaman kısmet olacak?

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

